Werkplek/ bureau

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

Re: Werkplek/ bureau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 20:28

Ik heb hem juist hoger gezet zodat het nu arbotechnisch goed staat. Nu hoef ik niet naar boven of naar beneden te kijken en zit ik ontspannen op mijn stoel.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 20:33

Ik heb sinds kort een zadelkruk. En nu heb ik mijn bureau op blokjes gezet om hem tijdelijk te verhogen.

Afbeelding

Als ik straks verhuisd ben wil ik op mijn zadelkruk aan een bartafel werken, zoiets:
Afbeelding

Dat van die monitor op ooghoogte is wel een goede, dat zou ik met mijn laptop ook moeten doen. Daar zijn laptopstandaards voor zie ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 20:36

Ik heb even geen foto van mijn werkplek thuis. Maar ik moet nog steeds een nieuw bureau (hij is gewoon veel te klein voor wat ik nodig heb) dus ik volg dit topic sowieso :)

Als ik een foto heb dan ga ik deze hier even plaatsen. Mijn thuiswerk plek is ook deels mijn bed, want ja vooral nu de dagen korter en kouder worden is dit wel heel prettig.

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 20:38

Ik kom hier even meelezen en ideeën opdoen. In het nieuwe jaar ga ik weer een opleiding doen en zal ik weer achter het bureau moeten. Nu heeft mijn vriend wel een bureau staan maar dat rommelding staat vol met computer meuk dus ik wil echt mijn eigen plekje om aan te werken :+

Die zadelkruk ziet er mooi uit! Heb je die speciaal gekocht voor het vele zitten en je rug of gewoon omdat je hem mooi vind?

Toch een snelle foto gevonden wat ik bedoel met rommelding :+
Afbeelding

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 20:43

Muiz schreef:
Ik kom hier even meelezen en ideeën opdoen. In het nieuwe jaar ga ik weer een opleiding doen en zal ik weer achter het bureau moeten. Nu heeft mijn vriend wel een bureau staan maar dat rommelding staat vol met computer meuk dus ik wil echt mijn eigen plekje om aan te werken :+

Die zadelkruk ziet er mooi uit! Heb je die speciaal gekocht voor het vele zitten en je rug of gewoon omdat je hem mooi vind?

Toch een snelle foto gevonden wat ik bedoel met rommelding :+
[ [url=m/eEHt03.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dank je! Ja, die heb ik gekocht voor het vele zitten en omdat hij ergonomisch is enz. Dit is een split-zit, schijnt nog iets fijner/beter te zijn dan een gewone zadelkruk.

En ik snap waarom je een eigen plekje wilt om te werken :D

missfalki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 21:12

Eilish schreef:
Ik heb sinds kort een zadelkruk. En nu heb ik mijn bureau op blokjes gezet om hem tijdelijk te verhogen.

[ [url=m/AOzUlu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit vind ik een mooi en praktisch bureau (laden en dichte deur :D )
Waar heb je deze gekocht.
De zadelkrukken gebruik ik veel op mijn werk, die hoef ik thuis weer niet ;)

Groet Karin.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 21:19

missfalki schreef:
Eilish schreef:

Groet Karin.

Sorry, dat weet ik niet meer. Ik heb hem al jaren. Hij is daarom misschien ook niet meer verkrijgbaar.

missfalki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 21:21

Eilish schreef:
missfalki schreef:

Groet Karin.

Sorry, dat weet ik niet meer. Ik heb hem al jaren. Hij is daarom misschien ook niet meer verkrijgbaar.

Jammer, en als je dit bureau al jaren hebt, bevalt het je goed ;)
dank je wel voor je reactie.

Groet Karin.

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 12:52

Nou, bij mij is mijn hoekbureau eruit en staat te koop. Heb een nieuw bureau, mijn imac staat nu stof te happen die was zo traag aan het worden. Ik heb een nieuw 27 inch scherm gekocht ook. Nieuwe werkplek gecreëerd

Afbeelding

Enige is dat ik mijn scherm nog iets hoger wil zetten. Nog even kijken hoe ik dat ga doen. Even een tijdelijke oplossing voor zoeken, wil ze uiteindelijk naar een hangend systeem hebben en er een 2e scherm bij nog.

En verder is het bureau nog wat leeg en wil ik nog even kijken hoe ik het nog op ga vullen.