Ik zou een zelfstandige met een mini kraantje bellen. Kost je 45 a 65 euro per uur.
FleurVP
Geplaatst: 24-10-19 19:23
Zo'n kraantje huren, vaak heeft loonwerker dat of zelfstandige inderdaad voor 45-50 per uur. Je kunt ook googlen op grondverzet, mocht je toch nog willen afvoeren is dat wellicht het goedkoopst bij bedrijf dat zelf een grondbank heeft. Grind en worteldoek zou ik zelf bestellen. Mijn ervaring met dit door andere laten regelen is dat je dan meer betaald voor iets dat je zelf net anders had uitgekozen. Bv. grindmatten waren bij ons in vier verschillende offertes 10-15 euro per m2. Uiteindelijk online gevonden voor geloof ik 6 euro per m2 en dan ook nog extra dik, binnen 48 uur gratis thuis bezorgd.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 24-10-19 19:32
Loonwerkers zitten hier in agrarisch gebied echt overal.
Wat betreft je offerte. Ik heb het idee tegenwoordig als je geen hele tuin wilt laten doen je de hoofdprijs of meer dan dat moet betalen. Heb begin dit jaar offerte gevraagd voor het snoeien van een hoge lange laurierheg en een plataan terugknotten. Ik kreeg een offerte van 1500 euro 1200 voor het snoeien van de heg en afvoer en 300 voor een plataantje knotten.
Heb vriendelijk bedankt voor de offerte en de plataan zelf gedaan uiteindelijk. Vanaf de grond met de hand en een verlengde stok. De heg is uiteindelijk door een paar mannen gesnoeid. Heb zelf voor 100 euro een grote container gehuurd inclusief afvoer. Voor het snoeiwerk was ik 150 euro kwijt aan de mannen voor 2 uur werk.
Het stuk is niet zo groot. Grind kost ook niet zo veel. Per kuubs zak scheelt het toch al. Ik heb op de heg na uiteindelijk alles zelf gedaan in stukken, anders was ik nu echt arm geweest.
Fitzroy
Geplaatst: 24-10-19 19:54
Je kunt je klus ook nog op werkspot zetten met foto’s erbij. Dan krijg je ook wat offertes. Hebben wij al meerdere malen gedaan voor terras leggen tot dakkapel schoonmaken.