Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
pimaude schreef:Vriend heeft de s10e, deze is iets minder dan de s10, maar hij is tevreden. Ik vind hem in vergelijking met de s7 niet heel veel specialer en ook zijn accu gaat geen volledige dag mee. Die van mij s9plus zou ik dan nog eerder aanraden.
pimaude schreef:Vriend heeft de s10e, deze is iets minder dan de s10, maar hij is tevreden. Ik vind hem in vergelijking met de s7 niet heel veel specialer en ook zijn accu gaat geen volledige dag mee. Die van mij s9plus zou ik dan nog eerder aanraden.

Ik houd hem regelmatig onder de kraan of doop hem in een bakje water om schoon te maken. Door de paarden komt er veel stof en viezigheid op te zitten.
pimaude schreef:Huawei zou ik momenteel persoonlijk een beetje mee uitkijken. Zeker met die boycot van afgelopen mei, alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik ook niet precies weet hoe het er op dit moment voor staat met ze...
pimaude schreef:Douchen met mijn s9+ is ook goed te doen!
Overigens vind ik de manier waarop je meldingen binnenkrijgt op je vergrendelscherm bij Iphone wel echt fijner dan bij Samsung, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Ik weet wel de de A serie de budget versie is van de S serie, maar of je daar als doorsnee gebruiker nou echt veel verschil van merkt weet ik niet.
Geldt natuurlijk ook voor overige toestellen.
Ik vertrouw het merk Huawei alleen niet helemaal, kan niet precies uitleggen waarom.