Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Juist als het regent is dat handig, je bent zo weer terug. Mijn weekritme is wel een beetje veranderd erdoor, ik doe niet meer 1x per week boodschappen maar elke paar dagen. Ook handig.
Sizzle schreef:Is niet ideaal maar wel een beetje inherent aan het wonen in een stadscentrum. Een vaste parkeerplaats huren is soms ook te doen maar wel ontzettend duur over het algemeen.

Ik vind het lastig. Heb er met anderen overgepraat en de een zegt dat ze zich daar niet aan zouden storen en het geen reden zou zijn om het appartement te weigeren. Dan denk ik joh misschien valt het inderdaad mee. De ander zegt weer dat ze dat nooit zouden willen en het hartstikke gevaarlijk zouden vinden laat in de avond en dat het juist een reden is om het niet te doen. Dan denk ik juist ja wat als ik het appartement neem en ik het 3x niks vindt?
Anoniem schreef:Voor mij zou het appartement afvallen. Ik vind het echt verschrikkelijk als onze auto ergens ver weg moet staan in een woonwijk. Wij hebben dan ook een oprit waar de auto’s op staan
Heb hiervoor in een woonwijk gewoond waar je ook een parkeervergunning moest hebben. Helaas kreeg je er maar 2 per huis en hadden wij 3 a 4 auto’s, dus 1 a 2 vergunningen te weinig en moesten we gewoon parkeergeld gaan betalen.