Dus zou voor de airfryer gaan en dan zelf lekker af en toe naar de snackbar.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

L_iek schreef:Airfryer is een uitkomst, maar er gaat niks boven een snack uit het frituurvet. Wij hebben dus voor 13 euro een frituurpan gekocht bij de Action. Als Die schoongemaakt moet worden gaat ie de container in.
en wij stoppen daar normale snacks in, niet de veel duurdere "oven"snacks. Daar zit meestal een vieze nasmaak aan (vinden wij) en zijn echt ontzettend overprijsd Tink89 schreef:Keet schreef:Airfryeren wij stoppen daar normale snacks in, niet de veel duurdere "oven"snacks. Daar zit meestal een vieze nasmaak aan (vinden wij) en zijn echt ontzettend overprijsd
Muv bitterballen en kroketten, die vallen uit elkaar.
Al kunnen de bamikroketten van de AH dan weer wel...
bij ons werken kroketten en bitterballen ook prima
gewoon de oranje zakken/doosjes van Mora
Tink89 schreef:Keet schreef:Airfryeren wij stoppen daar normale snacks in, niet de veel duurdere "oven"snacks. Daar zit meestal een vieze nasmaak aan (vinden wij) en zijn echt ontzettend overprijsd
Muv bitterballen en kroketten, die vallen uit elkaar.
Al kunnen de bamikroketten van de AH dan weer wel...
Ook de dozen met ''partysnacks'' van deze merken gebruiken we gewoon.. Toverbal schreef:Tink89 schreef:Hmm, bij mij vallen ze dus wel uit elkaar. Vreemd... en een goed excuus om het vanavond weer eens te proberen. Met frituurpankroketten dus.
Meestal moet je de kroketten en bitterballen even laten staan als zij er uit komen, misschien is dat het probleem geweest.
hooguit blijven ze wat bleker dan frituurartikelen, maar qua smaak verschilt het niets
welmoed__ schreef:Wij hebben beide en ik vind wel dat de snacks nog steeds het lekkerste zijn uit de frituur pan. Voor aardappeltjes en friet vind ik de airfryer dan weer ideaal.