Bellatrix schreef:Mayonaise heb ik idd altijd! Meestal ook 3 flessen ofzo.
3 flessen ?
Wat moet je in godsnaam met zoveel mayo ?
Is toch niet onbeperkt houdbaar ?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Amado7 schreef:Na de leg ja. Alleen duurt het soms minstens 5 dagen voor eieren in de supermarkt liggen. Dus langer dan 3 weken zou ik je eieren uit de supermarkt niet bewaren.
Daarnaast, Zeker in de deur van je koelkast heeft je ei wisselende temperaturen. Je kan ze beter constant in de kelder bijvoorbeeld houden als je die heb.
Wil niet misgrijpen.
De ene vind de ene lekker, de ander de ander. Hela oliehoorn en nog eentje
8nnemiek schreef:Amado7 schreef:Na de leg ja. Alleen duurt het soms minstens 5 dagen voor eieren in de supermarkt liggen. Dus langer dan 3 weken zou ik je eieren uit de supermarkt niet bewaren.
Daarnaast, Zeker in de deur van je koelkast heeft je ei wisselende temperaturen. Je kan ze beter constant in de kelder bijvoorbeeld houden als je die heb.
Eieren uit de supermarkt bewaarde ik vroeger ook regelmatig tot lang na hun houdbaarheidsdatum![]()
Ik kocht ook juist vaak eieren die tegen de datum aan zaten met korting, en die bewaarde ik ook zonder problemen nog een aantal weken in de koelkast.
Hier geen curry en mayonaise, wel frietsaus
Hier vier koelkasten.

(iets met vriendlief die kok is en wat nieuwe cake/taart recepten wilde proberen)