Ketly schreef:Nou ja je vraagt om advies maar als het negatief is wil je het niet horenMijn advies blijft, als de mogelijkheid er is gewoon gaan huren en zeker niet aan een vakantiehuis beginnen.
Ik zie liever niet af van een heel idee door een negatief advies van een voor mij onbekend persoon nee
Ik heb je zeker gehoord, maar als al het advies van de wereld een definitief besluit in iets zou betekenen..
Er zijn nog geen concrete plannen joh, mag nog twee jaar studeren en zit nog twee jaar heerlijk in mijn studentenstudiootje.
Mijn advies blijft, als de mogelijkheid er is gewoon gaan huren en zeker niet aan een vakantiehuis beginnen.
Mocht ik ooit iets op het oog krijgen en ik van de gemeente te horen krijg 'sorry joh, dat mag niet, geen woonbestemming' zie ik er natuurlijk per direct vanaf. De reden dat ik het topic niet per direct op slot gooi na een advies dat het misschien niet handig is, is omdat ik ook voorbij zie komen dat het wel mag en kan en niet als illegaal wordt gezien. Ik heb in mijn inbox ook goede verhalen van verschillende spelers gehad. Loop zeg maar niet in 7 sloten tegelijk, heb nog een paar jaar om na te denken over hoe- en wat.