Dus tot die tijd zal ik het echt zelf moeten doen. Ik vind het eigenlijk best wel een goed idee om een dagelijks schoonmaaktaakje te doen 's morgens. Ik ben totaal geen ochtendmens maar daarom is het juist prettig om in de ochtend alvast iets gedaan te hebben zodat wanneer ik op de m'n werkplek kom ik niet nog eerst een uur nodig heb om wakker te worden
En als je dan elke dag iets kleins doet kom je al een heel eind denk ik.
Mijn oude huisgenoot had zo'n telescoop-plumeau maar dan met microvezel-slurfjes (jaja vast heel duidelijk
) maar dat werkte zo goed! Als ik zoiets tegenkom haal ik dat ook even, het is nog leuk om te doen ook haha dus dan doe je dat ook makkelijk even tussendoor, langs de planken halen enzo.
. Verder doe ik de was zo’n 3 x in de week, soms meer i.v.m. Werkkleding, gewone kleding en stalkleding. Badkamer en wc wekelijks en bed verschonen iedere 1/2 weken.
Dus dan liever wat minder vaak. Hoewel ik tijdens het ruien wel een keertje extra kan doen. Al heb ik daar ook niet echt zicht op, wanneer dat nou is, ze lijken 365 dagen per jaar hun hele vacht te verliezen 
hoe is het mogelijk dat er daglicht door deze ramen naar binnen kon