Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik ga volgen hoor.

!                                                         

Achterom schreef:Gefeliciteerd! Daar kun je echt wel wat leuks van maken
Hier ook de paarden in een uitloopstal. Is ook voor mij ideaal omdat ik dan veel minder gebonden ben. Kan altijd wel een nachtje weg bijvoorbeeld, kwestie van voldoende eten klaar zetten en de paarden redden zich wel
En de paarden vinden het heerlijk, de merrie is er met name enorm van opgeknapt. Wel zijn het beide koukleumen dus een dekentje in de winter, maar met een goede deken heb je daar eigenlijk ook geen omkijken naar

Wij zitten in Noord-Brabant. Had graag meer naar het noorden getrokken, maar met ons werk/opleiding was dat gewoon niet haalbaar.. 
 Haha
 De houtkachel laten we dan natuurlijk ook zitten 
 Was voor ons een groot pluspunt 
 Even de woonkamer en slaapkamer aanpakken heeft onze prio, voor het huis. Voor nu ziet alle elektra er ook nog goed uit, maar je weet nooit wat we tegenkomen als we een plafonnetje eruit halen. Het huis is zeker degelijk, de vorige bewoners hebben het zelf laten bouwen en hebben het altijd erg goed onderhouden 
 Bouwkundige inspectie heeft niet veel spannends opgeleverd in ieder geval 
 Leuk dat je volgt! En kijk nu al uit naar de tips die je ons kan geven! Ahh, daar zijn ze al haha 
 Een goeie grote lamp om de paddocks te verlichten is ook een goeie ja! Zo'n lamp hebben we al wel, 2 zelfs, maar nooit bewust gedacht om daar op te hangen, maar voor noodgevallen wel erg fijn inderdaad!  
 Ik wil voor nu altijd nog de mogelijkheid hebben om de paarden op stal te kunnen zetten, omdat wij geen vaste rustige kudde zullen hebben en er ook (minimaal) 2 hengsten tussen zitten. Maar wie weet veranderd dat ergens in de komende jaren.. dan gooi ik alsnog alles weer om 

Brokjes komen dan wel als we thuiskomen..                                                         

. Levensgevaarlijk dus. Onze bouwopzichtster was zo verschrikkelijk blij dat ik doorgezet had en alles eruit wilde.                                                         
 Om onopgevoed te houden zijn ze eigenlijk net te groot en te sterk.. gelukkig kunnen we deze vanaf pups af aan lekker al kneden en opvoeden. Hij luistert eigenlijk al heel goed, is sowieso al zindelijk, kan eventjes alleen thuis zijn (heel lang hebben we nog niet getest, vind ik 'm nog te jong voor..) en sloopt eigenlijk (klopt af) voor een pup erg weinig!! Hij kan al komen, volgen, zitten, liggen, pootje en high-five geven op commando haha 
 Is ook erg chill in de auto en op gekke/andere plekken.. ja, ik ben gek op 'm 

Haha
 Maar ik snap daar niet zoveel van, dus ik houd me wat afzijdig wat dat betreft. Een vriend van mij is elektricien, dus die komt ons daarbij helpen en zal vast ook wel even in het huis kijken 

Had ik ook stiekem nooit verwacht haha 
 Maar nu is het dan zo ver!