Haarbal schreef:@goeroe Fijn dat je dat allemaal uit mijn post kan opmaken. Ik vind het niet netjes om 50% van de vraagprijs te bieden, dat zou ik op MP ook niet doen. Dan bedank ik liever netjes en sla het af. En persoonlijke toestand? Sja, aangezien ik het er uit mag gaan halen en opnieuw ga leggen is het persoonlijk ja. Want op het moment dat mijn ouders het overnemen, is het van hen en heeft mijn zusje er geen werk meer mee. Dat is ook de bedoeling, mijn zusje het werk uit handen nemen. Want met een nieuw huis, verhuizing en twee fulltime banen heeft die werk zat. Daarnaast weet je wellicht zelf hoe duur een huis inrichten is, en kan mijn zusje het bedrag van de vloer goed gebruiken. Ik vind dat je best wel een beetje op de man speelt, maar dat zal mijn negatieve energie wel zijn
Dan ga je toch lekker een dag klussen om het eruit te halen, 600 euro betalen aan je zusje voor een gebruikte vloer van 100m2 waar je lang niet alles meer van kunt gebruiken en je lang niet alles van nodig hebt terwijl je het voor hetzelfde bedrag nieuw kunt kopen?
Echt hoor, je wil je zusje werk uit handen nemen (welk werk, er is helemaal geen werk, jullie verzinnen werk) omdat de volgende huurder haar nieuwe inrichting niet wil sponsoren?

) maar in een post eronder: linkje naar de ikea-vloer van 9 euro de vierkante meter. Daar wil TS nu per sé nog 6 euro de vierkante meter voor hebben en maakt zich nogal kwaad omdat de nieuwe huurder dat er niet voor over heeft (stond wel in de OP). 
? Zou me dood schamen dat te vragen.