[***] schreef:Als je wat voorbeelden hebt graagMag ook via pb als je dat liever hebt.
Heb inderdaad net even zitten kijken maar nog niet echt iets gevonden, wel een filmpje met veel buitenfoto's maar dat was tussen de a70 en de s9+ dus niet de bedoeling. Nog even wat verder zoeken.
Deze foto is binnen gemaakt, deze vind ik qua kwaliteit in zijn geheel niet denderend.

Dit is een foto zonder de zoom te gebruiken, welke redelijk goed is van kwaliteit.

Ga je de zoon gebruiken, lever je meteen best fors in:

Dit is een foto buiten gemaakt in goede omstandigheden. Desondanks vind ik, met mijn kritische oog, dat de foto niet echt heel scherp is.

Deze is op zich prima; niks mis mee voor een foto genomen met een budget telefoon:

Ik heb screenshots van de foto's gemaakt, zodat ik deze makkelijker kon uploaden en je het verschil bij verschillende omstandigheden kunt zien. Voor mijn gevoel, wordt de kwaliteit er wel iets minder van.
Mag ook via pb als je dat liever hebt.
, om over niet zonnige dagen nog maar te zijgen. Dus iets meer mogelijkheden en ook foto's in beweging zouden wel fijn zijn. Langs de andere kant sta ik ook niet 24u foto's te maken en trekken de goede batterij, grote opslag en de prijs mij ook wel.. Bij mij zou het dan overigens wel de A70 worden, niet de A50, misschien dat dat toch verschil maakt.