Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Anne_x schreef:Als mijn vrouw minder gaat werken schommelen we weer om de grens.
Ik werk nu maar 3 dagen en wil heel graag naar 4 dagen zodat we financieel een beetje adem kunnen halen.
Over 4 weken gesprek op t werk
Maartje1990 schreef:x_Anne_x schreef:Als mijn vrouw minder gaat werken schommelen we weer om de grens.
Ik werk nu maar 3 dagen en wil heel graag naar 4 dagen zodat we financieel een beetje adem kunnen halen.
Over 4 weken gesprek op t werk
Dus concreet betekend dat dat je nooit meer zo weinig zal verdienen dat je naar een grote woning van de woningbouw kunt verhuizen? En alleen particulier zou kunnen huren of over tig jaar een woning zou kunnen kopen?
Ayasha schreef:Wordt dat bij jullie niet herberekent dan wanneer jullie meer verdienen?
Dat was ik me eigenlijk aan het af vragen terwijl ik las.
Janine1990 schreef:Oke, ik heb totaal geen verstand van huren, dus financieel ga ik geen argumenten maken, aangezien je zegt het te kunnen betalen.
Ik zeg meteen verhuizen.
- Onaf? Prima toch? Het houdt je lekker bezig... (mijn huis is ook nog 'onaf' en zeker mijn tuin, heerlijk, kan ik lekker DIY'en in mijn vrije tijd)
- Met de auto om een hond uit te laten? Onzin... Je maakt je ronde gewoon wat groter. Wij gingen misschien 2 of 3 keer per jaar met de auto weg. Je hoeft niet per se een bos te hebben om mooi te wandelen.
Het leven kost geld, maar dit lijkt me zeker de investering waard
Maartje1990 schreef:Janine1990 schreef:Oke, ik heb totaal geen verstand van huren, dus financieel ga ik geen argumenten maken, aangezien je zegt het te kunnen betalen.
Ik zeg meteen verhuizen.
- Onaf? Prima toch? Het houdt je lekker bezig... (mijn huis is ook nog 'onaf' en zeker mijn tuin, heerlijk, kan ik lekker DIY'en in mijn vrije tijd)
- Met de auto om een hond uit te laten? Onzin... Je maakt je ronde gewoon wat groter. Wij gingen misschien 2 of 3 keer per jaar met de auto weg. Je hoeft niet per se een bos te hebben om mooi te wandelen.
Het leven kost geld, maar dit lijkt me zeker de investering waard
Of de fiets pakken naar waar je heen wilt. Ik weet niet hoe groot de hond is maar onze middelgrote hond pas nog precies goed in een mandje achterop de fiets. Dus ideaal als t wat warm/ver is om te fietsen.