Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

De beschikbare ruimte is links van de deuren 52 cm, rechts 106 cm. Breedte is 85 cm. Iemand een idee?

En heb nog een net liggen om op te hangen voor als ze omhoog klauteren via het doek.
maar ben vanwege die ruimte en dat ik zelf ook iets te zitten/liggen wil hebben ook aan de twijfel of ik de rietenstoel wel of niet hou.
Heb ook even nagedacht over de ondergrond, maar naast dat ik het mooi wil hebben, wil ik het ook praktisch hebben straks met 2 kleine kittens er bij
Weet nog niet in hoeverre houten tegels en kunstgras praktisch gaat zijn als er eentje een kots- of plasongelukje gaat hebben, of mee wilt helpen in ompotten van plantjes of hun gras
Dat er wel iets aan de ondergrond gedaan moet worden is denk ik wel aan de foto's te zien, moet op zn minst even goed geschrobd worden 

Hij is wel echt heel erg leuk!Jeska2 schreef:Ah super leuk! Ik heb mijn mini balkon ook laatst opgeknapt. Het is echt 2x1 meter en was vooral veel beton, dus erg saai! Ik heb er houten ‘tegeltjes’ opgelegd en dat maakt het al een stuk gezelliger. Wilde ook graag zo’n pallet bank maar dat paste dan weer nét niet! Dit is het resultaat:
[ [url=m/zXqo9a.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/chQJ1I.jpg]Afbeelding[/url] ]