Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarliesR schreef:Hier volg ik natuurlijk ookAltijd leuk om de projecten van andere te volgen.
Fijn dat hun de rommel af moeten voeren! Even extra op letten bij de eind-inspectie dat dat ook daadwerkelijk gebeurd is! En zo niet even wat regelen bij de notaris (bijvoorbeeld dat er wat achtergehouden wordt om eventuele afvoer van te betalen wanneer zij het niet binnen X tijd regelen). Afvalcontainers zijn best duur!
Tof dat de opdracht voor de stal ook definitief is! Leuke stappen! Bizar hoe hard het geld er dan uit kan vliegen heToch jammer dat je buiten dromen en wensen vaak ook met de realiteit van een budget te maken hebt
DubbelDun schreef:Kun je de stallen niet integreren in de loods, dat zal wel iets aan bouwkosten kunnen schelen ??
Lynn_Nikita schreef:MarliesR schreef:Hier volg ik natuurlijk ookAltijd leuk om de projecten van andere te volgen.
Fijn dat hun de rommel af moeten voeren! Even extra op letten bij de eind-inspectie dat dat ook daadwerkelijk gebeurd is! En zo niet even wat regelen bij de notaris (bijvoorbeeld dat er wat achtergehouden wordt om eventuele afvoer van te betalen wanneer zij het niet binnen X tijd regelen). Afvalcontainers zijn best duur!
Tof dat de opdracht voor de stal ook definitief is! Leuke stappen! Bizar hoe hard het geld er dan uit kan vliegen heToch jammer dat je buiten dromen en wensen vaak ook met de realiteit van een budget te maken hebt
Helaas wil manlief een loods anders was er meer mogelijk zowel in huis als met de stallen maar aangezien die anders niet mee wilde verhuizenheb ik maar toegegeven op zijn loods
Dan is het nu of dingen nog niet doen en langer sparen of dingen goedkoper doen en aangezien zowel de paarden als zijn auto`s wel mee moeten verhuizen kan dat niet lang wachten.
Bij de eindinspectie wordt hier zeker op gelet, bij jou was echt veel blijven liggen, was daar niks over afgesproken? Ik heb echter nu al gebeld omdat hun al verhuisd zijn en nu 2 weken de tijd hebben om dat af te voeren. Als ik de sleutel krijg heb ik geen tijd en zin om daar ook nog eens achteraan te moeten gaan
Joan ook gefeliciteerd
joyce83 schreef:Ow ja de panelen zelf zijn ook bij itek te koop, helaas hebben hun wel een ander systeem qua palen en bevestiging. Maar dan hoef je niet helemaal naar cranenbroek te rijden als je nog panelen nodig hebt.