Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SusanH schreef:Veenendaal heeft niet veel in die prijsklasse hoor. Maar ligt wel mooi centraal. En goede verbinding met Amsterdam
Maar hopelijk niet
Dani schreef:Dat huisje in Woerden!
Je bent niet heel bekend in de regio schrijf je, wil je dan wel per se rond Utrecht (blijven) wonen? Hoe groter je zoekgebied, hoe meer kans op de perfecte woning natuurlijk.
is alleen wel een stoptrein. Maar kost je minder tijd als met de auto in de spits. Gok alleen dat ts het te ver uit haar zoekgebied vindt als ze Ede ook niet ziet zitten. Toch kun je met aanbod van ts beter in Ede zoeken dan in Veenendaal. Meer aanbod en de huizen zijn sowieso net wat goedkoper. En is maar 6 km vanaf Veenendaal. SusanH schreef:Vanaf Veenendaal centrum en West kun je ook met de trein naar Amsterdam hooris alleen wel een stoptrein. Maar kost je minder tijd als met de auto in de spits. Gok alleen dat ts het te ver uit haar zoekgebied vindt als ze Ede ook niet ziet zitten. Toch kun je met aanbod van ts beter in Ede zoeken dan in Veenendaal. Meer aanbod en de huizen zijn sowieso net wat goedkoper. En is maar 6 km vanaf Veenendaal.
En de Betuwe ts. Culemborg of Tiel? Ook goede verbindingen met de randstad en goedkoper als Utrecht.
Blacky94 schreef:Volgens mij kun je kwa treinverbinding ook beter in Ede zitten dan in Veenendaal..
Maar ik zou sowieso nog even wachten met kopen eigenlijk, de markt is weer iets aan het afzakken en daarnaast vraag ik me af of als je nu iets koopt je dat ooit nog wel voor die prijs weer kwijt raakt...
is alleen iets beter plannen ivm minder treinen als in Ede. fjordnina schreef:Been there, done that afgelopen zomer in die regio. Wanneer je je door de file in de straat geworsteld hebt mag je als 30e kijker even door het huis en ben je bij een bod een volledige speelbal van de verkopende partij. Biedt je de vraagprijs dan weet je zeker dat het huis aan je neus voorbij gaat. Je maakt kans als je zo'n 30-40.000 bovenop de vraagprijs biedt, wat maar zelden in relatie staat tot de waarde van het huis.
Ik heb dan ook besloten om voorlopig niet te gaan kopen en ben weer terug in het oosten.
lissisanne schreef:Veenendaal/Ede/culemborg geeft mij een reistijd van minimaal 60 min in de spits. Dat vind ik eigenlijk teveel. Dan spaar ik liever nog een jaartje door denk ik.
Tiel is echt te ver.

SusanH schreef:Blacky94 schreef:Volgens mij kun je kwa treinverbinding ook beter in Ede zitten dan in Veenendaal..
Maar ik zou sowieso nog even wachten met kopen eigenlijk, de markt is weer iets aan het afzakken en daarnaast vraag ik me af of als je nu iets koopt je dat ooit nog wel voor die prijs weer kwijt raakt...
Voor de treinverbinding maakt het niks uit hoor Ede of Veenendaal. Beiden halfuur naar Utrecht. Enige voordeel wat Ede heeft is dat je ook richting Arnhem kan. Maar als ik in de Klomp opstap kan ik dat ookis alleen iets beter plannen ivm minder treinen als in Ede.
bamisalami schreef:Ik heb recent een huis gekocht in Vathorst. Onwijs mazzel gehad, deze woning stond "al" twee maanden te koop. De mensen hadden nogal een uitgesproken inrichting en als men daar niet doorheen kunt kijken, haakt men al snel af. Dus ook nog onder de vraagprijs geboden en gekregen. Dit was juni/juli vorig jaar.
De buren hebben pas verkocht, binnen een week was het weg en boven vraagprijs. Andere twee huizen in de straat (met maar twee verdiepingen, buren en ik hebben er drie) ook binnen een week weg en ook allen boven vraagprijs.
Vathorst/Hooglanderveen is wel echt heel leuk wonen trouwens
lifaya schreef:Zo flink budget! Daar kan je wel iets leuks voor vinden lijkt mij? Bedenk wel dat je eigen geld moet hebben voor kk enzovoort, ga uit van 10.000 eigen geld.
Sunrise19 schreef:Ik gok dat je sneller vanuit Gouda in Utrecht bent dan vanuit Woerden 's ochtends.![]()
Als de A12 niet vaststaat zoals bijna elke dag. Maar met eventueel ov ben je er natuurlijk wel zo.
Zelfde verhaal dus vanuit De Meern en Vleuten eigenlijk. Al kan je dan wel binnendoor. Maar ook daar is het heel druk.
Kan je in Zeist en De Bilt dan wel kopen in fijnere wijken? Of ga je dan automatisch naar de mindere wijken zoals bijvoorbeeld Vollenhoven?