Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PSvanLot schreef:4 personen 2 volwassenen, 2 kinderen, per 4 weken:
Ongeveer 200 euro aan eten/drinken.
Ongeveer 50 euro aan schoonmaak/verzoriging/make-up producten.
snorkel1986 schreef:PSvanLot schreef:4 personen 2 volwassenen, 2 kinderen, per 4 weken:
Ongeveer 200 euro aan eten/drinken.
Ongeveer 50 euro aan schoonmaak/verzoriging/make-up producten.
Ik zeg die grote bedragen en dacht dat ik zuinig was maar gelukkig jij ongeveer het zelfde bedrag ik ook 2 volwassen 2 kinderen ( onder de 6jaar ) en heb net budget verhoogt na 250,- per 4 weken (zonder verjaardagen en zonder vlees )
verootjoo schreef:xLovesPower schreef:Ongeveer €65-. per maand ik ben alleen
He, hoe dan?? En wat zit hier allemaal bij in?
Yv_ schreef:Omg, volgens mij moet ik eens opnieuw leren boodschappen doen. Ik val echt achterover van de bedragen hier, ik zit voor (voornamelijk) mn up op zo'n 100 euro per WEEK. Volgens mij doe ik echt iets verkeerd
.
netjuh6 schreef:Yv_ schreef:Omg, volgens mij moet ik eens opnieuw leren boodschappen doen. Ik val echt achterover van de bedragen hier, ik zit voor (voornamelijk) mn up op zo'n 100 euro per WEEK. Volgens mij doe ik echt iets verkeerd
.
Haha ik mag ook zeker even wat bijleren hier. Wij zijn met zn 2e en gemiddeld gaat er hier in de week 150-200 en dat is dan excl wasmiddel, shampoo etc. Echt alleen eten en drinken.
We kunnen het lijden alleen krijg ik t schaamrood op Mn kaken als ik hier de bedragen zie. Sommige geven per maand uit wat ik er in een week door bras![]()
verootjoo schreef:[Yv_ schreef:Omg, volgens mij moet ik eens opnieuw leren boodschappen doen. Ik val echt achterover van de bedragen hier, ik zit voor (voornamelijk) mn up op zo'n 100 euro per WEEK. Volgens mij doe ik echt iets verkeerd
.
Haha ik mag ook zeker even wat bijleren hier. Wij zijn met zn 2e en gemiddeld gaat er hier in de week 150-200 en dat is dan excl wasmiddel, shampoo etc. Echt alleen eten en drinken.
We kunnen het lijden alleen krijg ik t schaamrood op Mn kaken als ik hier de bedragen zie. Sommige geven per maand uit wat ik er in een week door bras![]()