Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Die had het er maar moeilijk mee.
Het verbaasd mij echt enorm waar de huidige mobiele telefoons tot in staat zijn.
Ik wilde even snel wat kunnen delen en de eigenaresse heeft alle originele beelden en gaat er nog een mooi filmpje van maken. Het is altijd best wel een hoop werk om alles van het kaartje te downloaden op je PC en netjes op de juiste plek te knippen/plakken en er dan passende muziek eronder te zetten.
Daar ben ik ook nog niet zo heel handig mee.
in mijn onderschrift staat onze website, als je naar video’s gaat, zie je een aantal filmpjes met droneshots. Deze is alleen maar met dronefilmpjes:
Werkt dat active track een beetje op de Mavic Pro?
Bagheera_206 schreef:Nice! Het is idd per paard verschillend hoe ze reageren. Mijn ervaring met de mini is dat ze het niet zo erg vinden. Denk dat de Mavic Pro een slagje groter is en ook meer lawaai zal maken denk ik.Werkt dat active track een beetje op de Mavic Pro?
Jullie moeten dus je theorie halen en registreren om volgend jaar nog te mogen vliegen.

Het is nog even goed oefenen om er echt mooie filmpjes mee te maken, maar ben er nu al heel blij mee! Helaas werd het vlak na aanschaf dus erg slecht weer afgelopen week, dus nog weinig mee kunnen doen, maar het beter weer komt er weer aan

Wij willen ook een [***] gaan kopen, om vakantieshots te kunnen maken voornamelijk. Budget zo rond de 500 euro.. Ik heb echt geen idee.
Zitten nu te kijken naar de DJI Mavic mini.