Ik vind hem zelf zuinig, prima qua wegenbelasting en verzekering en ook nog een beetje ruimte (wat ik bijv in Twingo oid minder vind). Mijn auto was met 15.000 km op de teller toen ik hem kocht (en 11 jaar oud), 3500. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik vind hem zelf zuinig, prima qua wegenbelasting en verzekering en ook nog een beetje ruimte (wat ik bijv in Twingo oid minder vind). Mijn auto was met 15.000 km op de teller toen ik hem kocht (en 11 jaar oud), 3500. Flowery schreef:Ik heb een Ford Ka uit 2007, prima autootje en rijdt zuinig. Hij is niet zo zwaar waardoor de wegenbelasting lekker laag is maar ligt wel heel stabiel op de weg (ik rij voornamelijk op de snelweg ermee en voel mij altijd veilig)
Geen centrale vergrendeling, geen stuurbekrachting, geen airco en geen elektrische ramen. Prima gevalletje: ik zit droog en hoef niet te trappen.
Hij's een tijdje rijdende zadelkast geweest en er past meer meuk in dan je denkt. 8nnemiek schreef:Ik heb een Fiat 500 uit 2009. Lekker klein, zuinig (ik rijd gemiddeld 1 op 20) en ik betaal 25 euro wegenbelasting.
.
) en ik ben er superblij mee. Ze wegen rond de 850 kg en zijn flink zuinig. Gemiddeld 1 op 19/20.dieseltje09 schreef:Ik ga eens verder opzoek naar leuke punto's, Fiesta's(die stonden inderdaad al op mijn ljstje maar fijn te horen dat ze inderdaad doen wat ze beloven haha)
Iemand die trouwens het verbruik weet van bv een Peugeot 206?
Ontzettend betrouwbare karretjes. joyce83 schreef:Ik heb met mijn toyota aygo dat ik 1 op 19 1 op 20 goed haal. Maar ik rij dan niet zoveel snelweg, gok dat hij dan iets minder zuinig is maar dan ook meer richting de 1 op 17 zal gaan.

Liezel1 schreef:Wil je benzine rijden?
Ik heb een vw polo uit 2006, diesel. Rijdt 1 op 22 zo'n beetje.....