Haar handdoek

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

genja

Re: Haar handdoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 11:17

Bij Ali en wish staan er echt heleboel op. Duurt alleen even voor het binnen us.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 12:53

Nabster schreef:
Een gewone handdoek werkt toch ook prima? Ik heb lang haar en gebruik en gewone handdoek. Blijft prima zitten. Of mis ik de uitvinding van de vorige eeuw?

Bij mij blijft zon normale handdoek niet zitten. En kan ik mij niet normaal aankleden.
Met 2x in de week trainen en 1x wedstrijd en thuis nog haren wassen is dit onwijs handig. En ik heb minder pluis haar :o

marjoleinft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 13:16

Ik heb die van de action , ik vind ze ideaal.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 13:23

Ik heb ook die van de Decathlon, maar ik gebruik ze eigenlijk haast nooit :P
Ze drogen wel goed, maar ik krijg het niet voor elkaar dat ‘ie goed blijft zitten...

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 16:02

Nabster schreef:
Een gewone handdoek werkt toch ook prima? Ik heb lang haar en gebruik en gewone handdoek. Blijft prima zitten. Of mis ik de uitvinding van de vorige eeuw?

Nou ja, precies dat. Echt nog nóóit problemen mee gehad.

0091

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 16:16

Nabster schreef:

Dit dus.. Ik heb blijkbaar onder een steen geleefd :')

Ik droog mijn haren eerst aan een handdoek en daarna aan de lucht, gekke ik :=

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 20:43

Ik ben daar te onhandig voor :+ Nooit onder de knie gekregen.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 20:46

x_Jeanine_x schreef:
Nabster schreef:

Bij mij blijft zon normale handdoek niet zitten. En kan ik mij niet normaal aankleden.
Met 2x in de week trainen en 1x wedstrijd en thuis nog haren wassen is dit onwijs handig. En ik heb minder pluis haar :o

het puntje van je handdoek vaststeken onder de handdoek die rond je hoofd zit en probleem opgelost!

ik snap ook niet waarom je daar speciale handdoeken voor nodig hebt?je draait je haar in een gewone handdoek,laat die handdoek naar achter vallen en als je het vast wil,steek je het uiteinde van alles onder de handdoek die rond je hoofd zit en je kan er alles mee.

roekes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 20:48

Nooit geweten dat er haar handdoeken bestonden. Ik lees het nu voor het eerst. Wat is er mis met de "normale" badstof handdoeken?

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 20:50

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-19 21:25

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 21:43

Als je die haarhandoeken eenmaal hebt merk je wel dat die handiger zijn en minder zwaar.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 21:51

Ik heb er twee vam de decathlon! Super fijn! En makkelijk met het stiekje en het knoopje!

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 23:41

Delphi schreef:

Dit ziet er alsnog uit als microvezel?

tengeltje11 schreef:
het puntje van je handdoek vaststeken onder de handdoek die rond je hoofd zit en probleem opgelost!

ik snap ook niet waarom je daar speciale handdoeken voor nodig hebt?je draait je haar in een gewone handdoek,laat die handdoek naar achter vallen en als je het vast wil,steek je het uiteinde van alles onder de handdoek die rond je hoofd zit en je kan er alles mee.

Ik gebruik veel liever haarhanddoeken, blijven veel beter zitten. Tipje gaat bij mij altijd los of hij zit te strak. En het is zo zwaar op je hoofd waardoor hij vaak losschiet als je voorover bukt. Geef mij maar gewoon haarhanddoeken, veel praktischer.

conejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 17:55

x_Jeanine_x schreef:
Nabster schreef:

ik snap ook niet waarom je daar speciale handdoeken voor nodig hebt?je draait je haar in een gewone handdoek,laat die handdoek naar achter vallen en als je het vast wil,steek je het uiteinde van alles onder de handdoek die rond je hoofd zit en je kan er alles mee.[/quote]

Bij mij blijft een gewone handdoek ook niet zitten vind de haar handdoeken echt een uitvinding.

Mijne beginnen echt op te raken dacht kijk binnenkort weer eens bij de blokker maar heeft dus geen zin heb er 1 van microvezel maar vind ze maar niks.

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-19 21:38

Ik kom mezelf weer eens melden. Ik heb de handdoeken van de Otto besteld die in dit topic besproken werden en ze hebben mij niet teleur gesteld. Ze zijn gelukkig prima. Wel iets minder dan die van de blokker omdat ze wat dikker zijn maar voor nu prima.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 21:45

Ik zag toevallig laatst (paar weken geleden) bij de Dirck (supermarkt) deze haar handdoeken 100% katoen voor een klein prijsje (geloof €4). Misschien kan je ze daar nog vinden?