Welke telefoonprovider?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

snorremans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 13:58

Ik zit bij tele2 sindskort, tevereden over!
Ik betaal €18 voor 20gb en 100 bel/sms.

Zat eerder altijd bij Vodafone maar vind de prijs-kwaliteit bij Tele2 vele malen beter.

Shona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 14:12

Ik zit bij KPN en ben dik tevreden. Als je meerdere abbo’s op hetzelfde adres hebt krijg je extra korting, helemaal wanneer je ook internet, tv & bellen bij hen afneemt.

Vodafone en T-mobile minder goede ervaring mee. Voorheen ook nog Telfort gehad en dat was ook prima, maar weet niet of dat nog bestaat?

Ook kan je onderling mb’s delen waar ik vaak dankbaar gebruikt van maak :D

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 15:16

Banyu schreef:
Sani schreef:
Aan mij heb je niks, ik heb Vodafone (al sinds mijn eerste telefoon 100 jaar geleden toen het nog Ben heette (dacht ik? :') )..) en geen problemen ermee. Ik combineer het met Ziggo en daardoor heb ik momenteel een belachelijk goedkoop abonnement.
(40 GB, onbeperkt bellen/sms (100 minuten EU)) voor 27,00 (straks 22,00 door Ziggo korting)
Wat voor problemen heb je gehad met Vodafone?

Haf bij mijn vorige stalling heeeel slecht bereik! Misschien ga ik weer terug naar vodafone, als ik ziggo internet neem in mn huisje

Hou er rekening mee dat je internet en Digitale tv moet afnemen voor de bennefits.

over het bereik wat slecht is.
heel eerlijk tegenwoordig is dat eigenlijk onzin :+ .

vroeger was het zo dat vodafone niet over het netwerk van kpn mocht en anders om.
tegenwoordig is dit niet meer zo en moeten ze alles voor iedereen openstellen.

google er maar is op.

Rienn

Re: Welke telefoonprovider?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 15:38

Ik heb Tele2, 10 gig internet en onbeperkt bellen. Heb er een telefoon bij en betaal €38,-
Ik ben tevreden over ze, prima bereik en heb eigenlijk nooit problemen gehad met de klantenservice. Ik vind ze trouwens helemaal niet duur.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 16:15

japielover schreef:
over het bereik wat slecht is.
heel eerlijk tegenwoordig is dat eigenlijk onzin :+ .

vroeger was het zo dat vodafone niet over het netwerk van kpn mocht en anders om.
tegenwoordig is dit niet meer zo en moeten ze alles voor iedereen openstellen.

google er maar is op.

In de praktijk klopt dat sowieso niet.. met mijn telefoon van het werk geen bereik thuis (Tele2), bijvoorbeeld. Veel bezoekers die niet op het KPN netwerk zitten ook niet :n

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 16:37

Op dit moment Voadfone prepaid.

maar zit eraan te denken over te stappen naar een abbo van KPN.
We hebben TV en internet ook al van KPN, dus je krijgt dan korting en voordeeltjes.
En KPN is een van de weinige providers die het IN mijn huis doet. (ik woon in een bunker verkleed als rijtjes huis)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 16:44

Hier Simyo(KPN netwerk).
Betaal nu €14 voor 100 minuten/sms en 4000MB. Het makkelijke is dat je iedere maand de bundels kan wijzigen, weet je bijvoorbeeld dat je een maand veel thuis bent en voornamelijk van wifi gebruik maakt kan je hem omlaag zetten, ga je een periode op vakantie dan zet je hem hoger bijv.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-19 20:09

Simyo en Simpel kan je niet verlengen met nieuw toestel toch? Of althans, geen teostel van aantal jaren geleden?

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 23:37

Bij Simyo kannje inderdaad geen toestel erbij nemen/kopen.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 23:51

Ik zit al jaren bij Simpel, betaal €10 per maand voor onbeperkt bellen, 1000 sms en 5GB. En nooit klachten. Verlengen met een nieuwe telefoon kan er volgens mij wel, maar ik heb het nog nooit gedaan. Ik regel mijn eigen telefoon wel :)

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 00:15

Air schreef:
Hier Simyo(KPN netwerk).
Betaal nu €14 voor 100 minuten/sms en 4000MB. Het makkelijke is dat je iedere maand de bundels kan wijzigen, weet je bijvoorbeeld dat je een maand veel thuis bent en voornamelijk van wifi gebruik maakt kan je hem omlaag zetten, ga je een periode op vakantie dan zet je hem hoger bijv.

Ik heb ook simyo. Echt perfect. Ik heb 4000 mb en 600 belminuten voor 9 euro. Waarschijnlijk omdat k er langer bij zit..

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 12:54

_sharona_ schreef:
Air schreef:
Hier Simyo(KPN netwerk).

Ik heb ook simyo. Echt perfect. Ik heb 4000 mb en 600 belminuten voor 9 euro. Waarschijnlijk omdat k er langer bij zit..

Zo dan heb jij helemaal een goeie deal! Ik zit ook al jaren bij Simyo, maar ik heb 300 min en 2 gig voor 9 euro.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 13:04

Ik zit bij KPN en betaal veel te veel :+ Maar ik vind het netwerk fantastisch dus ik wil sowieso bij KPN blijven, of bij een aanbieder op het KPN netwerk. Misschien maar eens kijken voor een overstap naar Simyo.

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 13:47

Je kan dan met een gerust hart overstappen naar Simyo. Na een jaar daar ga je ook weer minder betalen. Mijn telefoon geeft ook gewoon kpn aan in plaats van Simyo als provider.

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 20:46

Door dit topic mooi overstap gemaakt naar Ben. Geen aansluitingskosten en moest eigenlijk al meer belminuten dus dat erbij en nog steeds goedkoper uit!