Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heerlijk rustig, niet zoveel mensen aan je deur enzo
AngeliqueB schreef:Dit is zeker waar! En iemand zei over die badkamer ensuite en vocht. Dit is ook waar, ik houd van een redelijk warm bad en daar komt aardig wat damp en dus vocht vanaf. Zorg dat je de ruimte kan afsluiten.Als je op zolder wil slapen en graag een bad(kamer) hebt, zet er dan ook een WC bij, niets zo vervelend om 's nachts de trap af te stommelen. Zeker als je de voorzieningen (water en riolering) al op de zolderverdieping hebt.

FCSA schreef:Leuk! Wij zijn ook aan het bouwen (huis, schuur en stallen) en doen vrijwel alles zelf (van fundering tot houtskelet, metselen, etc. etc.). We doen het naast onze fulltime banen en zijn nu 10 mnd bezig, kunnen er bijna in.
Veel succes, ik volg!
10 maanden vanaf nul? WAUW.
Ik heb er straks 82

jullie gaan echt als de brandweer
wij zijn nu 8 maanden bezig, hopelijk wordt er hier binnenkort ook gemetseld. Maar we kunnen iig binnen aan de gang. Ik kom wel aan m'n 10.000 stappen per dag in dit huis 
k_m schreef:Wat leuk! 10 maand en al bijna er in, goed doorgewerkt dan!! Wat voor woning zetten jullie?
Stral schreef:Omg dit klinkt zo hoopgevend 10 maanden vanaf nul? WAUW.

Stral schreef:De Metaglas die ik in België zie is precies voor autoruiten?
de zachte isolatie komt aan de andere kant. Ik heb een zwager die metselaar is dus die gaat metselen. Die is veel sneller dan dat wij zijn. Het potdekselen gaan we wel zelf doen.