iPhone Xs: wat vindt Bokt ervan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 15:56

Na lang wikken en wegen, toch gekozen voor de xs!
Via een rebuy winkel, helemaal nieuw incl 2 jaar garantie.
En scheelde me mooi ff geld :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 22:52

Ik heb sinds een paar dagen een XS. Nu ben ik een apple-slet, dus ik vind alles mooi. Heb mijn 3tje nog steeds.

Maar.. ik vind de batterij erbarmelijk slecht.. Heb nog nooit een nieuwe iPhone gehad die ik twee keer per dag op moest laden ' in den beginne' ...
En nee, het is niet mijn bijbeltje, hij is niet vergroeid aan mijn hand.

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 23:41

Nielojram schreef:
Ik heb sinds een paar dagen een XS. Nu ben ik een apple-slet, dus ik vind alles mooi. Heb mijn 3tje nog steeds.

Maar.. ik vind de batterij erbarmelijk slecht.. Heb nog nooit een nieuwe iPhone gehad die ik twee keer per dag op moest laden ' in den beginne' ...
En nee, het is niet mijn bijbeltje, hij is niet vergroeid aan mijn hand.

Vreemd, ik vind de batterij juist een stuk beter als mijn iphone 7.
Sluit je de apps af na gebruik?
Laatst bijgewerkt door maxie op 26-01-19 23:42, in het totaal 1 keer bewerkt

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 23:42

Ik had in het begin inderdaad ook dat ik de batterij 2x per dag moest opladen. Ik heb toen iets gedaan in de instelling (ik weet het niet precies meer, volgens mij had het te maken met apps die op de achtergrond lopen) en nu heb ik er totaal geen last meer van.

Zorry

Re: iPhone Xs: wat vindt Bokt ervan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 02:38

Ik sta er juist versteld van hoe lang me batterij mee gaat, soms lukt het zelf om er 2 dagen mee te doen.
En ik gebruik hem nest veel.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 10:28

Na 4 jaar en 2 batterijen in mijn 6 ben ik juist heel gelukkig met mijn Xs batterij.
Als hij niet vergroeid is met je hand en je hem niet te koud hebt liggen (hele dagen buiten en niet in een binnenbak) dan zou de batterij gewoon de hele dag mee moeten gaan hoor. Dan klopt er iets niet.

Ik heb wel problemen met bellen. Mensen verstaan mij erg slecht als ik hem gewoon aan mijn oor heb. Op speaker gaat prima.

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-19 11:07

Worden er eigenlijk gewoon oordopjes bij geleverd zoals altijd bij de oudere modellen, vraag ik me af? :+
Of moet je die los erbij gaan kopen? Want ik begrijp dat de Xs dus voor oordopjes hetzelfde soort kabeltje nodig heeft als de oplaadkabel, toch?

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 11:09

E_J schreef:
Worden er eigenlijk gewoon oordopjes bij geleverd zoals altijd bij de oudere modellen, vraag ik me af? :+
Of moet je die los erbij gaan kopen? Want ik begrijp dat de Xs dus voor oordopjes hetzelfde soort kabeltje nodig heeft als de oplaadkabel, toch?

Ja er zitten oordopjes bij, maar geen splitter zodat je tegelijk muziek kan luisteren met oordopjes en kan opladen

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 11:33

Ik heb een splitterje voor mijn 7plus, werkt prima. Ook hier enorm veel foto's, maar ook die 200 GB iCloud-opslag. Mijn 128 GB is nog bij lange na niet vol, nog niet voor de helft, na alweer 2 jaar met deze telefoon. Ik heb wel andere oordopjes gekocht, die van Apple zijn allemaal te groot voor mijn oren.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 12:50

Sanet schreef:
Na 4 jaar en 2 batterijen in mijn 6 ben ik juist heel gelukkig met mijn Xs batterij.
Als hij niet vergroeid is met je hand en je hem niet te koud hebt liggen (hele dagen buiten en niet in een binnenbak) dan zou de batterij gewoon de hele dag mee moeten gaan hoor. Dan klopt er iets niet.

Ik heb wel problemen met bellen. Mensen verstaan mij erg slecht als ik hem gewoon aan mijn oor heb. Op speaker gaat prima.

Maar de dingen die ik lees.. dat kan toch eigenlijk niet voor een toestel van meer dan 1000 euro. Dat is iets wat mij nog erg tegen houdt.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 12:57

Ik ken imand met een XR die had problemen met slecht verstaanbaar zijn en dat lag aan het hoesje. Als die eraf was (en nu met een ander hoesje) is het weer goed te verstaan.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 13:59

Ik heb er wel een hoesje om, maar die klemt aan de onderkant alleen op de hoeken. Maar ik kan eens proberen zonder hoesje, maar kan me niet voorstellen dat dat mijn probleem oplost...
De speakertjes/microfoontjes zijn gewoon vrij.

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 14:21

Ik ben een fan van .
Maar 1000 euro voor een telefoon?? pff, nee dan ben je me kwijt.
300 voor een Se, vond ik tot nu toe genoeg. (en die bevalt me nog steeds prima. Heeft/kan meer dan ik nodig heb.)

Arantes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 18:10

Dat moeilijk verstaanbaar zijn met bellen heb ik trouwens ook, en mijn zusje ook (ook Iphone X). De ene keer is het erger dan de andere keer. Verder geen problemen met batterij oid.

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-19 18:53

Is dat probleem met bellen ook met oordopjes in? Ik bel eigenlijk alleen maar met oordopjes in, want ik vind het fijn om mijn handen vrij te hebben, dus als het met oordopjes niet is vind ik het niet zo erg als er kans is dat dat bij mij ook is :+

Arantes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 19:06

Oei dat durf ik niet te zeggen want dat doe ik eigenlijk nooit. Ik meen ooit iemand te hebben gehoord dat het dan niet is.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 19:12

Ik heb er sowieso geen last van.

Horseloverl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 19:14

Hooi! Ik heb de iPhone x met het laagste geheugen. Ik koop gwn 50 gb extra geheugen voor 1 euro per maand, vond dat toch fijner dan een paar 100 euro extra voor extra geheugen. Batterij is ook heeel fijn

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 19:18

Francieen schreef:
Hooi! Ik heb de iPhone x met het laagste geheugen. Ik koop gwn 50 gb extra geheugen voor 1 euro per maand, vond dat toch fijner dan een paar 100 euro extra voor extra geheugen. Batterij is ook heeel fijn

Via iCloud?

Horseloverl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 19:28

xx_Irisje schreef:
Francieen schreef:

Via iCloud?

Jaa vgm wel. Weet het niet zeker dat hebben ze me toen bij de winkel aanbevolen

Henniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 19:38

Als de eerste maand je last hebt met bellen word die 1 op 1 omgeruild. Daarna mag je ook terug brengen maar word die waarschijnlijk opgestuurd bij de iPhones hebben sommige telefoons een software probleem. En daar kan je niks aan doen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 19:40

Zo duur dan mag je toch hopen dat bellen met een telefoon toch wel goed zou gaan. Even de boel checken als verkoper zou toch wel het minste zijn

BrittS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 19:49

Ik heb de xs! Heel erg blij mee. Fijne camera, mooi scherm, niet al te groot. Ik heb niet die met veel opslag, maar betaal volgens mij ook 1 euro per maand voor 50 gb opslag in Icloud. Werkt prima, telefoon zit nooit vol (en ik maak HEEL VEEL foto's)

Moet zeggen dat ik de face herkenning toch minder handig vind dan de vingerafdruk. Hij herkent me namelijk niet met cap op, niet in het donker, niet als ik een heel erg net uit bed hoofd heb ( :') -O- ).. De vingerafdruk deed het alleen niet als ik natte handen had.

Bo_San

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 20:04

Ik lees hier over slecht verstaanbaarheid. Heb ik helaas ook. Ben verder erg blij met de telefoon, maar dat is wel jammer. Op de speaker gaat het goed, maar ' aan het oor' . niet. Schijnt een software dingetje te zijn (microfoon al getest, die is goed). Ik hoop dat dat nog gefixed wordt. Ik lees er trouwens weinig over op internet.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 23:20

Ik hoop/denk dat ze misschien bij de volgende generatie telefoons de face id en vingerafdruk gaan combineren door achterop de telefoon de vinger id te plaatsen. Best of both worlds :D