benangelique schreef:Ik heb een nuna pepp gehad. Voldoet geheel aan jouw eisen
Oh, die ziet er wel ok uit! Bedankt voor de tip
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Michelle77 schreef:Liselot schreef:Ik heb een goodbaby qbit en die is echt super. Klein op te klappen, niet zo zwaar, fijne duwstang en ga zo maar door
Kunnen ze er ook fijn in liggen?
@benangelique, het lijkt of de rug niet heel plat kan?
Michelle77 schreef:Liselot schreef:Ik heb een goodbaby qbit en die is echt super. Klein op te klappen, niet zo zwaar, fijne duwstang en ga zo maar door
Kunnen ze er ook fijn in liggen?
@benangelique, het lijkt of de rug niet heel plat kan?
daffie1986 schreef:Maar Als je harde eis een duwstang is, dan ga je die nooit meekrijgen in het vliegtuig. Tenminste je krijgt m wel mee, maar dan moet ie ingeboekt worden en krijg je hem pas op de eindbestemming terug. Hij moet echt helemaal ingevouwen kunnen worden om op tussen stops terug gegeven te worden.
Ik weet dat er een buggy is met handvaten en dat je daar een losse stang bij kan kopen. Ik heb alleen geen idee meer welke dat is of waar ik die gezien heb
mag schreef:Zijn losse handvatten dan voor het vliegen het verschil tussen buggy of wagen?
Onze buggy (met duwstang) is kleiner op te vouwen dan veel met handvatten.
daffie1986 schreef:Officieel(ook bij transavia) mag alleen een paraplubuggy mee tot aan de gate. Alle andere moeten ingecheckt worden. Dus ondanks dat het soms wél toegestaan wordt, loop je het risico dat je alle andere type buggy's niet meer terug krijgt maar van de bagageband moet afhalen.
Tips voor vliegen met kinderen inclusief een lijstje buggy's:
https://www.kidstravelservice.nl/kinderwagen-buggy-mee/
En hier transavia:
https://www.transavia.com/nl-BE/veelges ... -met-baby/mag schreef:Zijn losse handvatten dan voor het vliegen het verschil tussen buggy of wagen?
Onze buggy (met duwstang) is kleiner op te vouwen dan veel met handvatten.
Ben ik nu heel nieuwsgierig naar welke jij hebt? Een "echte" buggy kan namelijk zo klein als een paraplu opgevouwen worden.