Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hebben de mensen die de verwarming boven de 20 hebben staan binnen winterkleding aan?
Azmay schreef:moonsparkle schreef:Uuhh ja ik had het al eerder geplaatst maar ik heb nu een fleecetrui, fleecedeken en pantoffels aan.
Hier ook, zelfs bij mijn ouders met houtkachel kan ik tot 24 prima comfortabel met uggs en hoody zitten![]()
Kan binnen eigenlijk ook wel handschoenen aan
Fading schreef:Hier altijd op 13, als ie aan staat op 18. Mijn huisgenoot wil besparen ofzo.
) zelfs op 23°C.
heb ik het koud gaat tie naar 20 heb ik het warm blijft tie op 19 Geryon schreef:Voor de mensen die de verwarming lager hebben als ze niet thuis zijn, doen jullie dan de verwarming hoger als jullie thuis komen?
Ik wil juist een warm huis hebben als ik thuis kom. En kan alleen dag en nacht instellen. Dus hier staat ie snachts op 18 en overdags op 21.5c ik wil het wel lekker warm hebben in m'n huis en niet met dekens moeten zitten om het warm te hebben dat vind ik zo armoedig
Maar ook niet altijd - soms vergeet ik het, soms heb ik er geen zin in en wil ik wel in een warm huis thuiskomen, en soms weet ik dat het niet nodig is omdat het pas koud wordt als de zon weer weg is en dan komt de timing precies goed uit