Ideaal, onderhoudsarm/ vriendelijk, en ook met natte dingen geen paniek want het trekt niet in de vloer!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
onze vloer is grijs/wit en blijft zeer goed, ook niet duur van de ikea, wij huren nu dus wilde iets simpels
met 3 honden wil je iets wat makkelijk schoon te maken is
En een houten vloer heeft toch meer onderhoud nodig.
KarmaChansy schreef:@ Delphi ik zie zo helemaal niet dat het tegels zijn! Die ga ik onthouden, ik vind de houtlook erg mooi
Delphi schreef:KarmaChansy schreef:@ Delphi ik zie zo helemaal niet dat het tegels zijn! Die ga ik onthouden, ik vind de houtlook erg mooi
Ik vind hem in het echt nog veel mooier en echter overkomen dan op de foto. Wij hebben echt staan voelen, omdat het lijkt alsof er echt knoesten in zitten. Ik ben zo benieuwd als hij uiteindelijk ligt!
KimD dat heb ik nog nooit gezien! Heb je misschien een foto van je vloer?

tyleysmiley schreef:Komt een stomme vraag:is vloerverwarming altijd aan te raden voor elk soort vloer?

Bloemmeke schreef:Wij hebben beneden een houten visgraat vloer met brede planken. echt heel mooi! Boven overal Pvc. Vooral erg handig maar oko mooi!
Saskia_D schreef:Wij hebben het al eerder genoemde keramisch parket (met vloerverwarming) op onze hele benedenverdieping én in de badkamer. Zelfs de douchevloer is hiermee betegeld. Ik zou niets anders meer willen! Het ziet er prachtig uit, is super praktisch en heerlijk warm.
x_Jeanine_x schreef:Toen wij ons huis kochten lag er een donkere houtenvloer in. Vorige bewoners gaven aan deze graag te willen meenemen! Helemaal prima!
Dus kale betonvloer om mooi te beginnen! Keuken gesloopt
Wij hebben vloerverwarming laten infrezen, geëgaliseerd en toen een mooie 60x60 lichte betonlook vloertegel erop en was verliefd en ben nog steeds onwijs happy met mijn vloer!