Tijdelijke oplossing slecht matras gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 23:00

Tijdelijke oplossing?
Zoek een Bowen therapeut die jou kan behandelen.

Ik was jaren lang af en aan vaste klant bij de Fysio wegens lage rugpijn. Moest altijd maar oefeningen doen. Op een gegeven moment deed ik de oefeningen zelfs 's nachts als ik wakker werd om het opstaan 's ochtends dragelijker te maken. Meer kon de Fysio niet voor mij doen.

Om andere redenen kwam ik bij een Bowen therapeut terecht, die mij dus ook met Bowen therapie behandelde. Ik heb vanaf die dag geen last meer met opstaan.
Heel af en toe heb ik een beetje rugpijn (maar niet half zo erg als eerder!!!!) maar dit hangt dan merkbaar samen met een lagere weerstand.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 23:03

Janine1990 schreef:
Tijdelijke oplossing?
Zoek een Bowen therapeut die jou kan behandelen.

Ik was jaren lang af en aan vaste klant bij de Fysio wegens lage rugpijn. Moest altijd maar oefeningen doen. Op een gegeven moment deed ik de oefeningen zelfs 's nachts als ik wakker werd om het opstaan 's ochtends dragelijker te maken. Meer kon de Fysio niet voor mij doen.

Om andere redenen kwam ik bij een Bowen therapeut terecht, die mij dus ook met Bowen therapie behandelde. Ik heb vanaf die dag geen last meer met opstaan.
Heel af en toe heb ik een beetje rugpijn (maar niet half zo erg als eerder!!!!) maar dit hangt dan merkbaar samen met een lagere weerstand.

Maar dan ligt jou rugpijn niet aan je matras.

Ts geeft aan dat ze op een ander matras geen last heeft. Dan ga je toch niet naar de fysio. Maar koop je een degelijk matras.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 23:06

daantjuhhh schreef:
Maar dan ligt jou rugpijn niet aan je matras.

Ts geeft aan dat ze op een ander matras geen last heeft. Dan ga je toch niet naar de fysio. Maar koop je een degelijk matras.

Nee, maar dat wist ik zelf natuurlijk ook ;)

Echter is Bowen wel een hele goedkope tijdelijke oplossing. Omdat het het lichaam beter helpt herstellen, het gaat echt een hoop verzachten.
Als het lichaam beter leert ontspannen, kan het dat ook op een hard matras. Waardoor je toch minder pijn hebt bij het opstaan.

Maar goed, helaas zijn er nog maar weinig mensen bekend met deze therapie.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 17:56

Dank je wel voor het delen, Janine1990, ik ga daar eens info voor mijzelf voor inwinnen. Niet zozeer slaap-gerelateerd, maar wel nog steeds overdag pijn in mijn rug en heupen.