Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Britta31 schreef:Je zou de zak haast bij het gemeentehuis in de hal dumpen.

alleen dat is "per ongeluk" vergeten door ze, de gehandicaotenraad is daar heel fel mee aan de gang gegaan en is nu ook woedend op de gemeente dat ze gewoon laten zitten.laatste woord dus nog niet over gezegd van die kant. Heb goed contact met ze daarover en meer dingen ook.
voorzitter is net een terrier in dit soort dingen, nog erger dan ik
zijn aantal bijgeplaatst. En ik heb nog geluk dat hij redelijk dichtbij staat nu. Britta31 schreef:Je zou de zak haast bij het gemeentehuis in de hal dumpen.
karuna schreef:Ze hadden toegezegd voor bejaarden en gehandicapten een ophaal systeem bij een telefoontje kwamen ze dan de zak ophalen.alleen dat is "per ongeluk" vergeten door ze, de gehandicaotenraad is daar heel fel mee aan de gang gegaan en is nu ook woedend op de gemeente dat ze gewoon laten zitten.
karuna schreef:Ze hadden toegezegd voor bejaarden en gehandicapten een ophaal systeem bij een telefoontje kwamen ze dan de zak ophalen.alleen dat is "per ongeluk" vergeten door ze, de gehandicaotenraad is daar heel fel mee aan de gang gegaan en is nu ook woedend op de gemeente dat ze gewoon laten zitten.
Calixae schreef:Sorry, maar vind het nogal makkelijk gezegd van je Percy.

iemand die veel hier is? Kijk om me heen. Behalve fikjes zie ik niemand
dus nee geen hulp op dat gebied. Relatie? Weet jij iets dat ik niet weet? En ik ben degene die me verplaatst als ik wegben. Zou anders idd ook volstrekt logisch zijn dat iemand zou helpen toch.
kreeg het kreng ook niet meer terug in de vuilnisbak. Dat sta je daar met een zak op je oprit gefrustreerd.
maar drukt me wel even met neus op feiten dat lijf toch regelmatig niet doet wat ie moet doen. Ben op dit moment gewoon een dweil.
omdat ik braaf opruim als een van de weinigen breng ik mezelf in de problemen. Zou te zot zijn dat je zelfstandigheid moet inleveren vanwege minimale vuilnis
staat los van mijn eigen leven en situatie
op de frustratie van woonsituatie na dan maar dat is ook voorlopig opgelost. Ik ben gewoon maatschappij critisch