Kitchenaid fans? Welke apparatuur van Kitchenaid heb jij?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ceetje_bokt

Re: Kitchenaid fans? Welke apparatuur van Kitchenaid heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 08:55

Mooie mixer! Gelukkig heeft onze artisan geen moeite met het pizzadeeg. Echt kleine hoeveelheden doe ik met de handmixer trouwens.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 08:59

Wij hebben ook de artisan. En de staafmixer ook.
Daarover super tevreden, vooral de artisan :j Hebben ook de pastadeegroller en de holle pastamaker en de voedselmolen inclusief worstvultuit erbij.
Er zijn dagen dat we de artisan wel eens niet gebruiken, maar dat zijn er niet zoveel :D

We hebben ook de koffiemolen maar dat is echt geen aanrader :n

Oja en 2 ijsmakers, ideaal om grote hoeveelheden zomerfruit snel om te toveren tot heerlijk sorbetijs <3

Wij hebben ook alles in het rood.
Hadden al veel rood in onze keuken dus er kwam maar 1 kleur in aanmerking.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 10:26

Mijn artisan doet het prima met brood en pizzadeeg. Lijkt me juist heel lastig als hij geen kleinere hoeveelheden kan mixen.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 10:34

Ik bak ook bijna dagelijks brood, maar ik merk wel dat mijn Artisan met grote de broden aardig staat te klapperen. De standaard pakken met 350 gram mix gaan prima.

Daarentegen, zoals gisteren een eiwitje even opkloppen, kan die ook prima aan. Ik gebruik mijn handmixer zelden.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 10:52

Ik kan idd ook prima uit de weg met de artisan en pizzadeeg, maar ik maak geen idioot grote hoeveelheid tegelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 15:33

Die ervaring heb ik ook Monique, ik heb nu 3 KitchenAids gezien die met zwaar deeg nog net niet van het keukenblad trillen :') De 6500 heeft geloof ik zo'n 600 watt vs 375 zoals de artisan dus dat scheelt.

Even 1 eiwitje kloppen gebeurd hier dus met de hand mixer :)) Dat is het enige waar ie moeite mee heeft omdat ie zo groot is :') Kleinere hoeveelheden zoals een paar muffins of een taartje gaan prima, maar niet bv 1 of 2 eiwitten, dat is hier handmixer werk.

Ik ben er blij mee <3

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 15:34

Ik zou er ook blij mee zijn hoor, maar ik heb gewoon niet vaak het zwaardere werk, dus heb hem niet nodig. Maar ik begrijp je heel goed.