Een kamer zoeken voor 3 maanden?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Re: Een kamer zoeken voor 3 maanden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 15:25

Ik heb toch maar even die centjes op kamernet geïnvesteerd en toen had ik bijna gelijk een kamer.
Ik zit nu bij een hospita, was in het begin een beetje awkward maar het valt intussen reuze mee. Wel moet ik in het weekend ophoepelen maar goed dan wil ik mijn vriend toch wel zien, heel erg is het dus niet. Ook hoef ik nooit schoon te maken (behalve mijn eigen kamer en de keuken na het koken netjes achterlaten). Ik ben er blij mee!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 15:31

https://stadscamping.eu/
Deze is het hele jaar open. Op Marktplaats staan genoeg goedkope caravans, zeker in de winter. Plaatsje boeken (en korting vragen omdat je er 3 maanden wilt staan natuurlijk), caravannetje op de kop tikken en je bent uit de brand :)

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 15:35

Oscar schreef:
https://stadscamping.eu/
Deze is het hele jaar open. Op Marktplaats staan genoeg goedkope caravans, zeker in de winter. Plaatsje boeken (en korting vragen omdat je er 3 maanden wilt staan natuurlijk), caravannetje op de kop tikken en je bent uit de brand :)

In de winter zou ik als ik TS was denk ik toch liever ergens in een huis zitten!
Laatst bijgewerkt door Paloedie op 13-12-18 15:37, in het totaal 1 keer bewerkt

96Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 15:36

Probeer anders eens antikraak!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 15:37

xSetjeslover schreef:
Probeer anders eens antikraak!

Oja, die vergat ik. Antikraak heb ik ook naar gekeken maar het grote voordeel van mijn huidige kamer vond ik dat het gemeubileerd was. Hoefde alleen een tas met kleren mee te nemen, laptop enzo, en dan ben je klaar. Voor iets wat leeg is moet je nog een hele inboedel ergens vandaan trekken.

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 15:52

Apeldoorn kan je ook nog zoeken :)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 17:25

Magrathea schreef:
Ik heb toch maar even die centjes op kamernet geïnvesteerd en toen had ik bijna gelijk een kamer.
Ik zit nu bij een hospita, was in het begin een beetje awkward maar het valt intussen reuze mee. Wel moet ik in het weekend ophoepelen maar goed dan wil ik mijn vriend toch wel zien, heel erg is het dus niet. Ook hoef ik nooit schoon te maken (behalve mijn eigen kamer en de keuken na het koken netjes achterlaten). Ik ben er blij mee!

Hier wil ik wel even een kanttekening bij plaatsen:

Ik heb een halfjaar bij een geweldige hospita gewoont. Een vriend van mij werd (bij een andere hospita uiteraard) gillend gek en is blij dat hij weg kon. Ze was nogal 'apart' zeg maar.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 18:07

eclair98 schreef:
Magrathea schreef:

Hier wil ik wel even een kanttekening bij plaatsen:

Ik heb een halfjaar bij een geweldige hospita gewoont. Een vriend van mij werd (bij een andere hospita uiteraard) gillend gek en is blij dat hij weg kon. Ze was nogal 'apart' zeg maar.

Ja daar was ik ook wel even bang voor hoor :=
Maar hier woont er nog iemand dus ik verwachtte dat het wel prima zou zijn. En anders is het toch maar voor 3 maanden en alleen doordeweeks.. Dus ja.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 22:14

Ik ken wel wat mensen in Deventer maar zonder extra kamer. Ik ga wel even meedenken en rondvragen. Per trein woon ik er 40 min vandaan en heb 2 kamers over.. maar dat is wat ver denk ik.

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 18:27

Je mag mij ook een pb doen met je fb om het bericht te delen? Woon ook in de directe omgeving!

Lienboon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 18:50

Ik heb ooit een kamer voor 4 maanden kunnen bemachtigen via onderhuur, zij ging een tijdje naar het buitenland... zijn daar geen websites voor?

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-18 14:14

Iedereen super bedankt voor alle berichten en pb's (die ik nu pas lees omdat ik druk was met mijn huidige stage :o ), ik heb nu waarschijnlijk iets gevonden voor de volle 3 maanden, dus hopen dat dat door gaat! :)