Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Oscar schreef:https://stadscamping.eu/
Deze is het hele jaar open. Op Marktplaats staan genoeg goedkope caravans, zeker in de winter. Plaatsje boeken (en korting vragen omdat je er 3 maanden wilt staan natuurlijk), caravannetje op de kop tikken en je bent uit de brand
xSetjeslover schreef:Probeer anders eens antikraak!
Magrathea schreef:Ik heb toch maar even die centjes op kamernet geïnvesteerd en toen had ik bijna gelijk een kamer.
Ik zit nu bij een hospita, was in het begin een beetje awkward maar het valt intussen reuze mee. Wel moet ik in het weekend ophoepelen maar goed dan wil ik mijn vriend toch wel zien, heel erg is het dus niet. Ook hoef ik nooit schoon te maken (behalve mijn eigen kamer en de keuken na het koken netjes achterlaten). Ik ben er blij mee!
eclair98 schreef:Magrathea schreef:Ik heb toch maar even die centjes op kamernet geïnvesteerd en toen had ik bijna gelijk een kamer.
Ik zit nu bij een hospita, was in het begin een beetje awkward maar het valt intussen reuze mee. Wel moet ik in het weekend ophoepelen maar goed dan wil ik mijn vriend toch wel zien, heel erg is het dus niet. Ook hoef ik nooit schoon te maken (behalve mijn eigen kamer en de keuken na het koken netjes achterlaten). Ik ben er blij mee!
Hier wil ik wel even een kanttekening bij plaatsen:
Ik heb een halfjaar bij een geweldige hospita gewoont. Een vriend van mij werd (bij een andere hospita uiteraard) gillend gek en is blij dat hij weg kon. Ze was nogal 'apart' zeg maar.
), ik heb nu waarschijnlijk iets gevonden voor de volle 3 maanden, dus hopen dat dat door gaat!