Ervaringen huawei

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Siesjuh
Berichten: 1685
Geregistreerd: 06-07-11

Re: Ervaringen huawei

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 16:28

Hier ook een Huawei fan! Ik had altijd Nokia, maar toen die er min of meer uitgingen, 2 jaar geleden op aanraden van de winkel overgestapt op de Huawei P9. Ik ben echt super tevreden! Als er al eens problemen zijn, zijn deze vaak ook makkelijk op te lossen. Dingetje is bij mij wel de opslag, maar er kan een SD kaart in, dus makkelijk uit te breiden. Ik mag eigenlijk alweer een nieuwe uitzoeken bij m'n abo, maar ik weet nog niet wat ik wil (heb me er nog niet in verdiept) en deze doet het nog prima. Het wordt in ieder geval weer een Huawei.

lovelynutia

Berichten: 4843
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Almere-Haven

Re: Ervaringen huawei

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 17:20

Als vervanger van mij P9 Lite weet ik nog echt niet wat ik wil. Vooral meer geheugen, minder blauw/paarse foto's (bij lager licht en close up opnames met de camera achterop) en goede batterij.

Sowieso een Lite weer maar of het de 10 of 20 editie gaat worden & wel of niet de Mate versie als ik de 20 kies blijft lastig :') ze lijken sterk op elkaar

NoekAa_

Berichten: 1465
Geregistreerd: 24-05-06

Re: Ervaringen huawei

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 17:27

Ik heb nu mn derde Huawei toestel, hiervoor altijd Samsung maar daar ga ik echt niet meer naar terug. Voordeel van Huawei is echt de batterijduur, ook de levensduur hiervan is stukken beter. Wordt wel slechter naarmate het toestel ouder wordt maar niet zo dramatisch als Samsung. Ik kreeg het met Samsung ook altijd voor elkaar het interne geheugen binnen no-time vol te hebben met onmisbare apps, dat is me met Huawei nog niet gelukt.

Ik heb nu de P20, hiervoor de P9. Dit was wel een 'duur' toestel maar de camera is top, batterijduur ook weer supergoed, alleen vind ik 'm eigenlijk net iets te groot voor in mn hand (en broekzak).

Dreamybol

Berichten: 4241
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: NL

Re: Ervaringen huawei

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 17:35

Hier ook van Samsung naar Huawei gegaan, erg blij mee. Samsung was na 1,5 jaar altijd wel op bij mij, Huawei heb ik na 2,5 jaar vervangen omdat ik een goede aanbieding zag en meer geheugen wilde.

Faringo
Berichten: 8304
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: Ervaringen huawei

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 17:49

Hiervoor altijd Samsung gehad en sinds begin dit jaar de Huawei P10. Echt een fijn toestel, absoluut geen spijt van.

Maris
Berichten: 15927
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 14:44

Weten jullie het verschil tussen de Huawei mate 20 lite en pro ? Het prijsverschil is namelijk nogal groot .....

Begreep ik dat de lite nogal kwetsbaar is omdat de achterkant van glas is ? En is de camera van de lite wel goed ?

pompadour
Berichten: 1120
Geregistreerd: 10-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 14:47

Samsung gebruikt de hardware van Huawei .

Janine1990

Berichten: 43854
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 16:15

Maris schreef:
Weten jullie het verschil tussen de Huawei mate 20 lite en pro ? Het prijsverschil is namelijk nogal groot .....

Begreep ik dat de lite nogal kwetsbaar is omdat de achterkant van glas is ? En is de camera van de lite wel goed ?


Glas? Ik heb geen glazen achterkant volgens mij... Sowieso heb ik er siliconen omheen...
En de camera van de lite is heel erg goed ja...
Afbeelding
Geen supermooie foto, maar het geeft wel aan hoe scherp hij gaat, geheel onbewerkt.

LisaVH96

Berichten: 183
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Katwijk

Re: Ervaringen huawei

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 16:32

Hier ook dik tevreden, nu net m'n 2de Huawei, ben van de Samsung S serie, naar de Huawei p10 lite gegaan en heb nu de mate 20 lite.

Voor de gene die twijfelen hierboven, kan ik de 20 serie echt aanraden. Het verschil tussen de p10 lite en de mate 20 lite is aanzienlijk.

Es_ther

Berichten: 18732
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 16:34

Maris schreef:
Weten jullie het verschil tussen de Huawei mate 20 lite en pro ? Het prijsverschil is namelijk nogal groot .....

Begreep ik dat de lite nogal kwetsbaar is omdat de achterkant van glas is ? En is de camera van de lite wel goed ?


Vaak verschilt het op camera, accu, processor en scherm kwaliteit.

Amaryllis

Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Re: Ervaringen huawei

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 16:58

Ik heb de p20 pro en heb er geen seconde spijt van! Helaas is de achterkant van de pro ook van glas kan ik je vertellen ;( die heeft een val op het metalen tripje bovenaan de zoldertrap niet overleeft. Heb voor nu een zwart hoesje gekocht zodat ik het niet meer hoef te zien (deed echt pijn :') ) maar maken kost €40 dus valt nog mee! Had nog wel de mooie Twilight (paars/groen) uitvoering!

x_Jeanine_x

Berichten: 9104
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 14:35

Ik ga dit topic even nieuw leven in schoppen :Y)

Wie van de mensen die een Huawei telefoon hebben en dan met name een lite versie, bijvoorbeeld een P20lite.... hebben ervaringen met smartwatches koppelen?

Ben echt wel blij met mijn telefoon *\o/*

Zo zit ik zelf te denken aan een fitbit horloge, maar in de reviews is deze niet te koppen met een p20 lite…?
En heb ik nu https://www.bol.com/nl/p/huawei-band-3e ... 9587/?s2a= deze, alleen hier krijg ik ook al foutmeldingen mee... Ipv een tekstballon bij een whatsappje krijg ik een uitroepteken. Nu lig ik er van dat geld ook niet wakker van :D

Maar wie heeft er dus bijv. ervaringen met de echte Huawei watch GT?
https://www.coolblue.nl/product/821931/ ... zwart.html

En er komen nieuwe modellen aan :D
https://androidworld.nl/wearables/huawe ... _Rbxhhji88

chazzie
Berichten: 430
Geregistreerd: 14-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 14:46

x_Jeanine_x schreef:
Ik ga dit topic even nieuw leven in schoppen :Y)

Wie van de mensen die een Huawei telefoon hebben en dan met name een lite versie, bijvoorbeeld een P20lite.... hebben ervaringen met smartwatches koppelen?

Ben echt wel blij met mijn telefoon *\o/*

Zo zit ik zelf te denken aan een fitbit horloge, maar in de reviews is deze niet te koppen met een p20 lite…?
En heb ik nu https://www.bol.com/nl/p/huawei-band-3e ... 9587/?s2a= deze, alleen hier krijg ik ook al foutmeldingen mee... Ipv een tekstballon bij een whatsappje krijg ik een uitroepteken. Nu lig ik er van dat geld ook niet wakker van :D

Maar wie heeft er dus bijv. ervaringen met de echte Huawei watch GT?
https://www.coolblue.nl/product/821931/ ... zwart.html

En er komen nieuwe modellen aan :D
https://androidworld.nl/wearables/huawe ... _Rbxhhji88


Ik heb sinds kort de P20 lite en een fitbit HR, bij mij geven deze geen problemen.

x_Jeanine_x

Berichten: 9104
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Ervaringen huawei

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 14:51

Chazzie welke android versie heb je er op draaien? Want als ik bij fitbit kijkt word de lite niet ondersteund :o Hoelang heb jij hem nu?

CalipsoLover

Berichten: 5590
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 15:04

Goede gsm, heb hem zelf niet maar mijn vriend heeft er eentje. Het enige wat ik vervelend vind is dat de camera iedereen (maakt echt niet uit welk toestel het is, is bij alle cameras van huawei zo) dat die mensen heel bleek doet lijken

LisaVH96

Berichten: 183
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Katwijk

Re: Ervaringen huawei

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 15:53

Ik had geluk met Huawei actie dat je bij een p20 lite of de mate 20 lite de Huawei band 3 pro kreeg. Koppelen was in 1 minuutje gedaan en doet het top. Andere merken geen ervaring mee

Taifoen

Berichten: 1036
Geregistreerd: 03-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 16:17

x_Jeanine_x schreef:
Ik ga dit topic even nieuw leven in schoppen :Y)

Wie van de mensen die een Huawei telefoon hebben en dan met name een lite versie, bijvoorbeeld een P20lite.... hebben ervaringen met smartwatches koppelen?

Ben echt wel blij met mijn telefoon *\o/*

Zo zit ik zelf te denken aan een fitbit horloge, maar in de reviews is deze niet te koppen met een p20 lite…?
En heb ik nu https://www.bol.com/nl/p/huawei-band-3e ... 9587/?s2a= deze, alleen hier krijg ik ook al foutmeldingen mee... Ipv een tekstballon bij een whatsappje krijg ik een uitroepteken. Nu lig ik er van dat geld ook niet wakker van :D

Maar wie heeft er dus bijv. ervaringen met de echte Huawei watch GT?
https://www.coolblue.nl/product/821931/ ... zwart.html

En er komen nieuwe modellen aan :D
https://androidworld.nl/wearables/huawe ... _Rbxhhji88


Ik heb de fitbit charge 2 en een huawei p10 lite. Geen problemen met het koppelen gehad :D

Evelyne79

Berichten: 4013
Geregistreerd: 13-04-05
Woonplaats: Wijchen

Re: Ervaringen huawei

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 16:23

Ik heb een smartwatch van aliexpress :P app downloaden en koppelen. was zo gepiept met de P20 Lite

chazzie
Berichten: 430
Geregistreerd: 14-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 17:28

x_Jeanine_x schreef:
Chazzie welke android versie heb je er op draaien? Want als ik bij fitbit kijkt word de lite niet ondersteund :o Hoelang heb jij hem nu?


Hij draaid onder android 8.0.0, ik heb het toestel net 2 weken.
Ook kreeg ik hier de band 3 bij, maar deze nog niet geprobeerd omdat mijn fitbit nog werkt.

Janine1990

Berichten: 43854
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 18:12

Evelyne79 schreef:
Ik heb een smartwatch van aliexpress :P app downloaden en koppelen. was zo gepiept met de P20 Lite


Ik ook, maar dan met de Mate 20 Lite :j

Piece of cake...

x_Jeanine_x

Berichten: 9104
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Ervaringen huawei

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 18:35

Ik heb er 1 van alie gehad en dat was huilen, maar dat lag aan het het horloge binnen 2 uur leeg enzo.

Ik vind de modellen van Huawei wel erg stoer kwa model :)
Fitbit vind ik de versa erg vierkant :o

Pandameisje

Berichten: 4024
Geregistreerd: 23-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 18:42

Ben nu al 3 jaar trouwe Huawei gebruiker en ben er tevreden over heb de p20 pro

Amaryllis

Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 20:56

Pandameisje schreef:
Ben nu al 3 jaar trouwe Huawei gebruiker en ben er tevreden over heb de p20 pro

:j hier ook een hele tevreden p20 pro gebruiker!!
Heb al zeker 7 jaar Huawei, altijd prima geweest

Robin_Rikkie

Berichten: 3811
Geregistreerd: 19-03-11
Woonplaats: Galder

Re: Ervaringen huawei

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 10:32

Hoi, ik kom even binnenvallen :=
Ik overweeg om over te stappen naar huawei. Ik heb nu nog een Iphone 6, deze is na 2,5 jaar wel aan vervanging toe. Nu kan ik mijn abonnement vanaf gister verlengen dus vandaar dat ik aan het rondkijken ben. Het liefste zou ik terug een Iphone kopen maar door wat andere zaken nu echt geen geld voor. Nu zag ik de Huawei mate 20 Lite, de Huawei P20 Lite en de Huawei P smart (2019) voorbij komen die ik binnen mijn maximale maandprijs kan bestellen zonder bij te betalen.

Ik wil sowieso langs de mediamarkt rijden om de telefoons in het echt te bekijken, zeker omdat deze wel een stukje groter zijn dan mijn huidige := maar zijn er hier mensen die ervaringen hebben met bovenstaande modellen? Ik las al dat de accuduur erg goed was bij Huawei maar is de camera ook goed bij bovenstaande modellen?

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 10:37

x_Jeanine_x schreef:
Ik ga dit topic even nieuw leven in schoppen :Y)

Wie van de mensen die een Huawei telefoon hebben en dan met name een lite versie, bijvoorbeeld een P20lite.... hebben ervaringen met smartwatches koppelen?

Ben echt wel blij met mijn telefoon *\o/*

Zo zit ik zelf te denken aan een fitbit horloge, maar in de reviews is deze niet te koppen met een p20 lite…?
En heb ik nu https://www.bol.com/nl/p/huawei-band-3e ... 9587/?s2a= deze, alleen hier krijg ik ook al foutmeldingen mee... Ipv een tekstballon bij een whatsappje krijg ik een uitroepteken. Nu lig ik er van dat geld ook niet wakker van :D

Maar wie heeft er dus bijv. ervaringen met de echte Huawei watch GT?
https://www.coolblue.nl/product/821931/ ... zwart.html

En er komen nieuwe modellen aan :D
https://androidworld.nl/wearables/huawe ... _Rbxhhji88


Ik heb de fitbit charge 2 en deze is gewoon gekoppeld aan mijn huawei p20 pro! Ik las alleen dat ze niet kunnen garanderen dat het werkt, dus dat is wel jammer voor mensen bij wie het niet lukt.
Al een aantal maanden erg blij met mijn telefoon. :D