Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik wil namelijk mijn slaapkamer en living graag in één 'geheel' hebben, eigenlijk gewoon geen aparte slaapkamer dus. Van vroeger ben ik het al gewend om in de living te slapen. En nu thuis en zeker op kamers zit ik bijna altijd in mijn kamer, het is soort van gewoon een 'veilige' omgeving voor mij.
Dus hoe mooi de logeerkamer ook was vond de poetsvrouw mij altijd op maandag en vrijdag terug in de zetel, die vrouw moet ook wat gedacht hebben..
), liefst een open, halfopen of goed geïsoleerde woning want ik wil wel wat lawaaimakers houden (vogels
) en ik ben blij.
Ik heb niet echt veel behoefte aan 'luxe', vind dingen meestal net iets leuker als het allemaal wat imperfect lijkt te zijn. 

Nemen boerderij over van schoonouders.
sureido schreef:Grappig dat iedereen van de stad zegt dat een trekker geen geluidsoverlast is. Wil er geen discussie over beginnen maar heb al heel vaak wakker gelegen van de boeren om me heen. Ik woon trouwens ook in Tilburg op kamers maar heb geen last van buren oid. Denk dat ik geluk hebDe stilte als de boeren niet aan t werk zijn is trouwens wel heerlijk en de vogeltjes.
sureido schreef:Grappig dat iedereen van de stad zegt dat een trekker geen geluidsoverlast is. Wil er geen discussie over beginnen maar heb al heel vaak wakker gelegen van de boeren om me heen. Ik woon trouwens ook in Tilburg op kamers maar heb geen last van buren oid. Denk dat ik geluk hebDe stilte als de boeren niet aan t werk zijn is trouwens wel heerlijk en de vogeltjes.
Wij wonen in het centrum van een grote stad (brengt heel veel voordelen met zich mee en we kenden de nadelen ook), maar “de stilte als de boeren niet aan het werk zijn” is hier gewoon niet, nooit. Niet ‘s nachts, niet overdag, niet in het oogstseizoen en ook niet daarbuiten. Altijd geluid, altijd herrie.
linnie050 schreef:Ik zou graag aan zee willen wonen.
Een paar keer per jaar gaan we richting de kust en het voelt altijd zo thuis en goed.
Buitenland of aNederland dat maakt dan niet uit.
Misschien als je er woont is het heel gewoon....
Wij wonen nu vlakbij het bos, hoevaak gaan we nu daadwerkelijk de bossen in?
Veel te weinig!
ik heb allebei de uiterste meegemaakt dus midden in Tilburg en op het platteland en ja in Tilburg moest ik wel wennen en toen zat ik ook nog aan de straat kant (besterd dus echt druk) en idd wel geschreeuw enz. Maar nu zit ik aan de andere kant en heb ik nooit last van de straat. Dat scheelt natuurlijk al een hoop!
, en als ik toch droom dan wel zo gelegen dat ik met een luchtballon in mijn eigen land kan opstijgen
wendely schreef:Wij hebben vorig jaar onze droom plek gekocht. Buitenuit in het bos maar ook vlakbij het water. Huis heeft een totaal oppervlak van 196m2, 7.5 hectare grond en bos, stal van 380m2 rijbaan, longeerring en kilometers bospad direct vanuit huis. Dichtstbijzijnde winkel 10min en stad 25min.
you are living my dream
linnie050 schreef:Ik zou graag aan zee willen wonen.
Een paar keer per jaar gaan we richting de kust en het voelt altijd zo thuis en goed.
Buitenland of aNederland dat maakt dan niet uit.
Misschien als je er woont is het heel gewoon....
Wij wonen nu vlakbij het bos, hoevaak gaan we nu daadwerkelijk de bossen in?
Veel te weinig!

). Werk op 7 autominuten, toen we meer als half zo dichtbij woonde deden we er langer over.