Zoveel sfeer, de omgeving.
Mooi,mooi,mooi

Ik ben heel benieuwd!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morganlefay schreef:Weet niet of er beperkingen zijn wat betreft de buitenkant. Soms heb je met Monumentenzorg te maken of andere instanties die sommige zaken origineel willen houden.
TinGu schreef:Wat een gaaf huis! Snap dat je daar verliefd op bent geworden. Lijkt hem erg op mijn huis toen ik het kocht, al die schrootjes...
Zie de advertentie van de makelaar al voor me "huis bevalt veel authentieke details"![]()
Héél veel succes met jullie verbouwing, ik ga zeker volgen. Jullie beginnen in ieder geval voortvarend met jullie verhuisdatum zo kort na de overdracht.
Maflinger_S schreef:Ik vind jullie stoer. 22 December er gaan wonen terwijl de woning in deze staat is..
Prairy schreef:Leuk dat je een volgtopic hebt aangemaaktEn zie dat je wolfhonden hebt, ik heb sinds een paar maanden broer en zus kruising saarlose wolfshond.
ArankaM schreef:Die balken in de woonkamer! Dat kan heel gaaf worden![]()
Heel veel succes!
Aranel schreef:Ik ga ook volgen, wat een gaaf project!
Wat ik me wel altijd afvraag bij dit soort huizen, heel brutaal, maar wat hebben jullie hiervoor nu (ongeveer) betaald?Ben ik heel benieuwd naar gezien de hoeveelheid grond, de ligging maar ook de staat van het huis!
black_kelpie schreef:Verdorie, jij doet precies wat ik ook graag wil gaan doen maar voorlopig nog niet kan. Heel gaaf project, schitterend plekje
Mirranda schreef:Plaatje van een huis in een prachtige omgeving. Snap helemaal dat je hiervoor bent gevallen en dan maar wel verbouwen![]()
Dus ik volg
9jinte9 schreef:Gefeliciteerd met de aankoop van jullie nieuwe huis!
Erg leuk om te volgen. En niks mis met een 10 jaren plan.
Wij hebben zelf 8,5 jaar over de verbouwing gedaan.
Ondanks dat je het natuurlijk het liefst zo snel mogelijk af wilt hebben, heeft het als voordeel dat je extra kunt sparen. Daarnaast zul je merken dat als jullie er eenmaal wonen de eerste plannen uiteindelijk veranderen. Althans zo ging het wel bij ons. Achteraf zijn we blij met die lange jaren verbouwing omdat ons huis nu mooier is geworden dan de oorspronkelijke plannen.
Ik ben heel erg benieuwd wat jullie er van gaan maken en wat jullie ervaringen zullen zijn.
Ga dan ook zeker volgen.
Hevonen schreef:Leuk huis, prachtige plek. Huis met veel mogelijkheden, stallen idem, maar dat wordt wel een fikse klus. De staat van het huis binnen lijkt op de foto's alleszins mee te vallen. Behalve die rare platen tegen het woonkamerplafond (wat is dat?), de 'bonusslaapkamer' en het staldak.
maratjesammy schreef:Wauw wat een gaaf huis!!! Ik snap dat je hiervoor gevallen bent. Ik zie ook heel veel mogelijkheden. En de plek voor de paarden is nu al fantastisch. Ben heel benieuwd hoe het er over een jaar uitziet.
Delphi schreef:Gaaf! Ik ga volgen. Ook erg leuk dat jullie voor een paddock paradise gaan … dat wordt een paradijsje. Gaat een grootse verbouwing worden, maar er is zeker iets prachtigs van te maken! Zelf hebben wij 12 jaar geleden een boerderij uit 1864 gekocht. Ik herken de badkamerstijl![]()
Ik was toen 22 en dit was ons eerste eigen huisWe hebben wat afgeklust. Inmiddels hebben we het verkocht en zullen we er over een aantal maanden uit moeten.
superpony schreef:Ik was je al tegengekomen in het paarden aan huis topic. Gaaf huis en prachtig stuk grond zo erbij.
Wij zoeken ook, maar soms houden dingen me wel tegen, ondanks dat we ons huidige huis ook zelf verbouwd hebben.
Snap dat je snel over gaat en als het toch een 10 jaren plan is, moet je toch in een niet ''af'' huis wonen, dus waarom niet gelijk.
Ik ben ontzettend benieuwd. Succes.
superpony schreef:Ik was je al tegengekomen in het paarden aan huis topic. Gaaf huis en prachtig stuk grond zo erbij.
Wij zoeken ook, maar soms houden dingen me wel tegen, ondanks dat we ons huidige huis ook zelf verbouwd hebben.
Snap dat je snel over gaat en als het toch een 10 jaren plan is, moet je toch in een niet ''af'' huis wonen, dus waarom niet gelijk.
Ik ben ontzettend benieuwd. Succes.