thoranLOVE schreef:Ik heb zelf een iphone 7 plus, en met portretmodus echt super foto’s[ [url=m/01BGhO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Imagine Dragons! Maar inderdaad, de iphone maakt prachtige foto's!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Pandameisje schreef:Ikwashier schreef:De Huawei P20 Pro maakt mooie foto's voor een telefoon, zoek op instagram op de #p20pro
Nu ben ik wel benieuwd welke budget (max 300 euro) telefoons mensen aanraden met een redelijke camera
kijk all about phones eens ofzo op youtube

absque_dubio schreef:Cayenne schreef:Die foto's lijken me toch niet bepaald scherp.
Nou inderdaadmet deze foto's zou ik absoluut nooit de S8 aanschaffen..
Het ligt inderdaad aan de bokt upload. Op de computer zijn ze wel scherp en de pup foto is inderdaad gecropt. BiBiQ schreef:Oeh leuk om te volgen!
Ik mag in december weer een nieuwe als ik m'n abonnement ga verlengen.
Ik heb tot nu toe altijd Samsung. Twijfel tussen de S9+ of de Note9. Op de nieuwe telefoon wil ik inderdaad ook een goede camera.
Ik heb nu de Samsung S7 edge.
Relaxed schreef:BiBiQ schreef:Oeh leuk om te volgen!
Ik mag in december weer een nieuwe als ik m'n abonnement ga verlengen.
Ik heb tot nu toe altijd Samsung. Twijfel tussen de S9+ of de Note9. Op de nieuwe telefoon wil ik inderdaad ook een goede camera.
Ik heb nu de Samsung S7 edge.
Je weet dat een telefoon bij je abo nu een bkr registratie geeft?
(zie onderstaande info) Citaat:Wat voor soort registratie gaat het om?
Het gaat om een positieve registratie. Er wordt vastgelegd dat u een krediet heeft afgesloten om een toestel te financieren. Betaalt u dit altijd netjes terug dan staat u positief bekend en doen geldverstrekkers graag zaken met u. Betaalt u uw verplichtingen gedurende een langere periode niet terug dan krijgt u een A(achterstands)codering en wordt het afsluiten van nieuwe kredieten mogelijk lastiger.
ik koop sowieso mijn toestel altijd los