Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Arnon schreef:Ik had al even gezocht naar een recent topic, maar ik kon even niks vinden.
Ik ga morgen dus voor het eerst kijken bij een auto om te kopen. Wat zijn goede tips en tricks? De auto die ik op het oog heb is een Citroën C1 uit 2006, net iets meer dan 130.000km.
Ik las dat garantie niet automatisch bij de auto zit, hoe zit het dan als er toch iets kapot gaat? Ik wil hem kopen bij een autodealer, ik heb namelijk 0 verstand van auto's. Moet ik dan nog ergens anders een aankoopkeuring doen of is dat niet per se nodig?
Wat zijn vragen die ik móet stellen?
Alvast bedankt

Absolem schreef:Sowieso nooit een Francoos nemen. Is altijd troep tenzij je in het segment van 30.000 of hoger gaat kijken.
Volkswagen en Volvo zijn hele betrouwbare auto's.
Ik ben persoonlijk wel fan van Volvo. Mini's zijn tegenwoordig ook wel te krijgen voor 3000 euro. En zijn ook betrouwbaar ( BMW).
en rijdt degelijk en niet als een koekblik
vond dat echt een heerlijk ding, nooit problemen mee gehad 
Ook alle recente onderhoudsbeurten vermeld, dus heel fijn! Er moet nu alleen nog een sensor vervangen worden en dan kan ik hem eind van de week ophalen.
Arnon schreef:Het is uiteindelijk een Volkswagen golf geworden! Wel uit 2001, maar niet super veel kilometers en van nette oudere mensen geweest.Ook alle recente onderhoudsbeurten vermeld, dus heel fijn! Er moet nu alleen nog een sensor vervangen worden en dan kan ik hem eind van de week ophalen.
Thanks allemaal voor de tips, zeker nuttig geweest!
is ie rood toevallig TS?