Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myrthe3 schreef:Ik ben ook niet zo technisch dat ik mn laptop er op aan kan sluiten oid, geen idee hoe dat werkt.
Nielojram schreef:Ik vind het wel behoorlijk bon ton heden ten dage, geen tv...
Emmaa_ schreef:Ik vind het heden ten dage juist logischer. We hebben allemaal laptops met goede schermen waar we on demand alles kunnen kijken wat we willen, waarom zouden we dan nog een tv aanzetten waar we moeten zappen en wachten tot wat we willen zien op tv komt?
Nielojram schreef:Emmaa_ schreef:Ik vind het heden ten dage juist logischer. We hebben allemaal laptops met goede schermen waar we on demand alles kunnen kijken wat we willen, waarom zouden we dan nog een tv aanzetten waar we moeten zappen en wachten tot wat we willen zien op tv komt?
Het gaat mij erom dat de TV de deur uit wordt gedaan, of in de schuur blijft staan na een verbouwing..
Ik kijk een film het liefst languit op de bank, of bed voor mijn bescheiden 32" televisie.
En niet op mijn klapdoos, Ipad, telefoon.
Het gaat mij om de beleving, en zo'n schermpje voor mijn neus.. Nee, ik wil het in de hele woonkamer voelen, of slaapkamer.. en dat haal ik uit mijn televisie.
Maar... het zal wel een generatiedingetje zijn... ik mocht vroeger opblijven voor ' Zeg eens AAA' ..
En daarna kwamen de reclames, met Loekie..
[***] schreef:Zijn er mensen die enkel een pc/laptop/tablet en internet hebben?
Die geen tv in huis hebben en deze dus ook niet gebruiken?
Tegenwoordig kan je vanalles (terug)kijken via youtube en websites van zenders.
Dus zit ik mij af te vragen of een tv nog wel nodig is. Zijn er mensen die het zonder doen?
Hoe bevalt dit? Hoe zit het met jullie verbruik per maand (aantal GB als je dit weet)?
Alle info is welkom
Ricie schreef:Ik heb een Abonnement bij Tmobile, ook onbeperkt internet. Maar ik weet dat officieel volgens het contract het gebruik van hotspot verboden is. Om misbruik als ditsoort dingen te voorkomen. Al vraag ik me eigen dan wel weer af of het echt onder misbruik valt.
Ik zou wat dat betreft goed informeren hoe dat zit bij Tele2. Maar als het daar ook verboden is (wat ik stiekem wel verwacht) zou ik er wel mee oppassen.