Suggesties paarden app

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Linde83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 18:33

Rena100 schreef:
Hij komt inderdaad wel goed in de buurt hoor van wat ik zou willen :) Alleen heb niet echt een duidelijk beeld hoe ik de waarden in moet vullen, dus geen idee of dat goed gaat komen.
Ik kreeg er ook al een PB over, dus ik zal het even hier neerzetten: als je ingelogd bent kan je in het linkermenu kiezen voor 'Nieuwe Grondstof' en daar kan je zelf een product invoeren als je de specificaties hebt.

Rena100

Re: Suggesties paarden app

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 10:13

Ja dat heb ik uiteraard gedaan, maar mijn voer staat ene gedeelte in percentages, en hier moet ik t in grammen invullen. Niet met alles hoor, maar geen idee of ik t dan goed doe en dat de waarden dan wel overeenkomen.

madamX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 10:17

Rena100 schreef:
Agradi, Dochorse, Paardendrogist, Ruitersport Gierman, Kramer

Wat ik heel graag zou willen is een voeranalyse/schema. Dus waarop ik kan aangeven wat ik allemaal voer, per merk enz., waarop ik dan kan zien hoeveel ik van bijv. een mineraal/vitamine geef. Daar zou ik je ook nog heel graag bij willen helpen, want denk dat daar echt wel een markt voor is :) Ik zat er toevallig al aan te denken om zelf zoiets te maken maar dan in excel ofzo, heel simpel berekeningen maken, maar een app/site ervoor zou ideaal zijn.

dat bestaat al

madamX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 10:18

SusanH schreef:
Soort dagboekfunctie waarin je alles bij kan houden. Voer en trainingsschema, mogelijkheid tot koppelen aan hartslag meter en gps. Mogelijkheid om allerlei waardes in te kunnen voeren. Geen idee of zoiets al bestaat. Maar dat zou heel mooi en handig zijn.

Dat bestaat ook al

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 10:44

Weet je wat dan handig zou zijn, MadamX? Als je even de naam van de apps zou vermelden. Dan kunnen mensen kijken of dat is wat ze zoeken :D

lies_sparkle

Re: Suggesties paarden app

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 11:08

Ik zou een app om bij te houden handig vinden maar dan zonder alle poespas maar gewoon met welk voer ze iedere dag moeten hebben en dat dit afgevinkt kan worden.
Deze app moet dan ook beschikbaar zijn voor anderen zodat met degene die ik mijn voerbeleid gedeeld heb omdat ze voor mijn pony’s mogen zorgen :) Zo kunnen zij aangeven wat ze gevoerd hebben. Lijkt me ideaal haha

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 11:16

Hilary schreef:
Weet je wat dan handig zou zijn, MadamX? Als je even de naam van de apps zou vermelden. Dan kunnen mensen kijken of dat is wat ze zoeken :D

Polar Equine heeft dat! :D