Verder qua netwerk geen klachten.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

MarlindeRooz schreef:Er is met de 8+ en de X een probleem met bellen via t-mobile. Mijn gesprekken worden steeds beëindigd of ik kan niet eens bellen. simpel en Apple willen beide niks voor mij doen.
iPhone 8+ is verder een super fijne telefoon! Maar als je budget toereikend is zou ik voor een X gaan haha. Mijn vader heeft deze en is echt een gaaf ding.
.Denise_Storm schreef:Ik heb de Iphone 8 en Tele2. Echt nog nooit problemen mee gehad! Mijn vriend ook niet (heeft de 7 en Tele2).
Nog een tip... je zou even via studentmobiel (en dan iphone 8 & Tele2 selecteren) kunnen kijken. Dat scheelt vaak nog best wat!
maaikemuis schreef:MarlindeRooz schreef:Er is met de 8+ en de X een probleem met bellen via t-mobile. Mijn gesprekken worden steeds beëindigd of ik kan niet eens bellen. simpel en Apple willen beide niks voor mij doen.
iPhone 8+ is verder een super fijne telefoon! Maar als je budget toereikend is zou ik voor een X gaan haha. Mijn vader heeft deze en is echt een gaaf ding.
Echt nog nooit last van gehad!

NNikki schreef:Ben volgens mij alleen nog maar in Duitsland geweest met Tele2 maar daar werkt het wel redelijk, op snelwegen niet echt goed maar volgens mij staat Duitsland daar wel bekend om.
Was afgelopen week wel in Zuid-Limburg (dus dichtbij Belgische en Duitse grens) en daar werkte het prima.