Screens of rolluiken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 15:54

Henrieke schreef:
Het gaat er meer om dat screens continue klapperen als het waait en niets is zo vervelend dat als je binnen zit en de boel de hele tijd klappert (weet wat het is want we hebben het ook op het werk).

Denk dat dan oudere screens zijn. Wat ik zeg, de mijne hebben een zijrails waar ze door lopen en dus niet klapperen. Echt geen last van. Dag en nacht dicht en ik slaap licht dus als ze zouden klapperen zouden ze echt niet snachts naar beneden zijn.

DubbelFun

Re: Screens of rolluiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 15:56

Niet alle screens hebben een zijrail, zal ook wel met de prijs te maken hebben.

TinGu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 19:05

DubbelDun schreef:
TinGu schreef:
Wat moet ik me hier bij voorstellen? Heb je er een foto van?

Die heb ik :)

Van binnen naar buiten kijkend..

[ Afbeelding ]

En vanaf buiten

[ Afbeelding ]

En ze zijn zowel elektrisch met afstandbediening als handmatig te bedienen en ik elke stand te zetten.

Thnx! Dat ziet er ook wel grappig uit!

Qua screens en wind, op sommige sites wordt gezegd dat ze idd bij wind kunnen klapperen, als er geen geleider bij zit. En met geleider zijn ze best een stukje duurder, vandaar.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 22:28

Bij de gamma heb je zo nu en dan akties met kortingen van 25% op alle zonneschermen. Toen heb ik die van mij gekocht. Alle beetjes helpen ;)

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 23:00

Buitenjaloezieën kan ik niet mooi vinden, sorry dubbeldun. Vind ze niet zo degelijk en wat ouderwets ogen. Voor mij is het het net niet. Er zijn mooiere oplossingen.

Wij hebben boven rolluiken en daar zijn ze ideaal. In de zomer laten ze de zon buiten, in de winter het licht. En geluid.

Onder zou ik geen rolluiken willen, veel te onveilig bij brand. Ik heb ook nooit begrepen dat men in bijvoorbeeld Turkije massaal traliewerk voor de ramen beneden plaatst. Brrrr.

Ik lees wel dat er zoiets bestaat als een vluchtrolluik, die wel open kan bij calamiteiten.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 23:24

Wij hebben elektrische rolluiken maar ook 2 handmatige, heb jij dat niet? Werd bij ons gezegd dat dat moest ivm brandgevaar.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 01:30

We hebben ze niet zelf aangeschaft, ze zaten er al.

We hebben alleen met handbediening. Maar goed, dan moet je die nog wel zelf kunnen bedienen.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 09:52

Boras schreef:
Buitenjaloezieën kan ik niet mooi vinden, sorry dubbeldun. Vind ze niet zo degelijk en wat ouderwets ogen. Voor mij is het het net niet. Er zijn mooiere oplossingen.

Over smaak valt niet te twisten.... :D maar ze zijn wel zeker heel degelijk hoor en met alle kleuren die mogelijk zijn kun je ze een heel modern uiterlijk geven.