Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
8nnemiek schreef:Voordeel van de 2015 modellen vind ik persoonlijk dat ze nog wat meer poorten hebben. Ik vind de usb en vooral de SD poorten toch wel erg fijn. Natuurlijk kun je gewoon een adapter meenemen, maar is toch weer elke keer een extra handeling.
SGorter schreef:Ik vind de mac gewoon echt niet fijn werken, windows is voor mij veel overzichtelijker en makkelijker. Qua telefoon heb ik wel een iPhone, dat vind ik dan wel weer fijn. Maar mijn laptop wil ik gewoon met windows hebben. Daarbij ga ik niet zoveel geld betalen, voor een laptop die misschien mooier is en van een populairder merk is, als ik een soortgelijke, of zelfs betere laptop voor een stuk lagere prijs kan krijgen. Maar dat is echt mijn mening
die gaat de zware programma’s niet leuk vinden. Stephanie_M schreef:SGorter schreef:Ik vind de mac gewoon echt niet fijn werken, windows is voor mij veel overzichtelijker en makkelijker. Qua telefoon heb ik wel een iPhone, dat vind ik dan wel weer fijn. Maar mijn laptop wil ik gewoon met windows hebben. Daarbij ga ik niet zoveel geld betalen, voor een laptop die misschien mooier is en van een populairder merk is, als ik een soortgelijke, of zelfs betere laptop voor een stuk lagere prijs kan krijgen. Maar dat is echt mijn mening
De laptop die je doorstuurt is de helft so traag als een MacBookdie gaat de zware programma’s niet leuk vinden.
. Niets ten nadele van jou hoor TS! YellowLeaf schreef:Dat klopt 8nnemiek maar ik ga er even vanuit dat de TS niet zo technisch is, anders had ze dit topic ook vermoedelijk niet geopend. Niets ten nadele van jou hoor TS!
8nnemiek schreef:Ik ben zelf redelijk technisch, maar zou het ook niet zelf durven hoor![]()
Ik vond het al spannend om geheugen bij te plaatsen in de imac, en dat is niet meer dan klepje openmaken en erin steken haha.
Fijn dat je eruit bent! Zijn prima macbooks, de 2015 modellen, die heb ik ook