Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dan stofzuig ik daar vaker en alle dekentjes en kussentjes van hun stofzuig of was ik niet eens meer, dat gooi ik gewoon weg en doe er nieuw op. Alleen hun krabpaal stofzuig ik.
(en dan doet de schoonmaakster dat).Kaygee schreef:Vaak wel een paar keer per dag, een keer de hele kamer en regelmatig rond de tafel2 kinderen en een hond en een kat. Plus we hebben een draadloze steelstofzuiger, die pak je dus ook echt super makkelijk. Zo blij mee. Boven 1 keer per week.
meggiemeg schreef:Kaygee schreef:Vaak wel een paar keer per dag, een keer de hele kamer en regelmatig rond de tafel2 kinderen en een hond en een kat. Plus we hebben een draadloze steelstofzuiger, die pak je dus ook echt super makkelijk. Zo blij mee. Boven 1 keer per week.
Hoe lang doe je met een accu? Ik heb een groot huis en ben toch al snel 20 minuten aan het zuigen, zit te twijfelen over een draadloze..
meggiemeg schreef:Kaygee schreef:Vaak wel een paar keer per dag, een keer de hele kamer en regelmatig rond de tafel2 kinderen en een hond en een kat. Plus we hebben een draadloze steelstofzuiger, die pak je dus ook echt super makkelijk. Zo blij mee. Boven 1 keer per week.
Hoe lang doe je met een accu? Ik heb een groot huis en ben toch al snel 20 minuten aan het zuigen, zit te twijfelen over een draadloze..
. Daarnaast draag ik mijn schoenen niet op mijn kamer en heb ik geen huisdieren dus is het ook niet super vaak nodig.