Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DeMolenhoek schreef:Het staat te koop maar nog niet via immo sites. Eenmaal daarop zijn wij zeker dat het vrij snel weg is, maar voorlopig zijn wij de enige geïnteresseerdenWij hebben besloten ons bod met €5000 te verhogen. Dan merken ze ook wel dat we ze niet random gaan volgen in hun hogere vraagprijs
Justkid: Financiering is geen probleem, dus dat is ook niet nodig voor ons om het te laten opnemen
Sassy schreef:In Belgie kun je asbest nog kostenloos zelf afvoeren naar het milieupark (tenminste tot vorig jaar kon dat zeker nog).
Heel ander verhaal als in NL toch...
Kelly_Taco schreef:Een notaris bemiddeld overigens normaliter niet tussen 2partijen overeen vraagprijs, deze hoort onpartijdig te zijn.
DeMolenhoek schreef:Delphi: Ja zeker. Plaats voor binnenstallen etc. Ik ben normaliteit voor 24/7 buiten, maar ik heb er nu 2 staan die, ondanks het onbeperkte eten, het er niet super mee doen. Verder ook nog plaats op overschot voor een werkruimte voor mijn vriend. Moet hij niet meer in de garage zitten klooien. 2 garages, trailer, caravan en koets kunnen ook binnen. Huis is groot genoeg. Kortom, ik zag het en ik dacht direct: Dit is het.
Cayenne schreef:Weet je heel zeker dat er geen bod van een andere partij is geweest en ze jullie nu dus in feite tegen elkaar op laten bieden?
mavantos schreef:Het mag inderdaad wel, maar zodra jullie in onderhandeling zijn mogen ze niet tegelijkertijd ook met een andere partij in onderhandeling zijn. Op dit moment is er in Nederland een tekort aan woningen in ruim 200 gemeentes, waardoor er flink meer boven de vraagprijs wordt geboden om het droomhuis te kunnen kopen. Bedragen van 30.000 zijn helaas niet uitzonderlijk.