Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Babsiej schreef:jibberjabber schreef:Tijdens de APKeuring had de speling van de fuseekogel gecontroleerd moeten worden (en nee, daar hoeft hij niet voor uit elkaar om dit te checken). Je kunt de garage die de APK heeft uitgevoerd gewoon aansprakelijk stellen. Deze auto had op het moment van keuren geen goedkeuring mogen ontvangen. Laat je niet afschepen door de garage. Neem contact op met de RDW en dan gaat het balletje vanzelf rollen. Succes.
Maar dat is misschien gedaan en heeft TS idd te diep door kuilen etc gereden.
Ik suggereer hiermee niets maar ik ben erg benieuwd hoe je dus alles moet gaan bewijzen.
SandravdB schreef:Heb nergens naam van garage genoemd volgens mij. Heb er ongeveer 4000 km mee gereden. Is niet eerste auto van me, vorige was opel corsa die ik vier jaar gehad heb en daarvoor een mitsubitsu carisma die ik zes jaar gehad heeft, deze heeft minder motervermogen dus rijd er niet zo hard mee, nooit harder dan 100 op snelweg. Ben voor dat scheef afslijten maandje terug al langs geweest toen hebben ze wielen bij gesteld met als gevolg nu dat andere kant weer verder afsleet.
Gooiske schreef:SandravdB schreef:Heb nergens naam van garage genoemd volgens mij. Heb er ongeveer 4000 km mee gereden. Is niet eerste auto van me, vorige was opel corsa die ik vier jaar gehad heb en daarvoor een mitsubitsu carisma die ik zes jaar gehad heeft, deze heeft minder motervermogen dus rijd er niet zo hard mee, nooit harder dan 100 op snelweg. Ben voor dat scheef afslijten maandje terug al langs geweest toen hebben ze wielen bij gesteld met als gevolg nu dat andere kant weer verder afsleet.
\is het geen schade auto?
Heb ooit eens meegemaakt dat een auto idd elke 8 weken nieuwe banden moest, later bleek dat de auto schade had gehad en wel zodanig dat het nooit meer helemaal recht was, waardoor de banden dus zo snel versleten waren.
Een rapport waarin vermeld staat of je auto wel of geen schade heeft gehad kun je tegen kleine betaling opvragen bij de rdw
SandravdB schreef:Gooiske schreef:
\is het geen schade auto?
Heb ooit eens meegemaakt dat een auto idd elke 8 weken nieuwe banden moest, later bleek dat de auto schade had gehad en wel zodanig dat het nooit meer helemaal recht was, waardoor de banden dus zo snel versleten waren.
Een rapport waarin vermeld staat of je auto wel of geen schade heeft gehad kun je tegen kleine betaling opvragen bij de rdw
Daar heb ik dus inderdaad mijn twijfels over omdat achterdeur op vreemde manier dicht gaat, net of daar toch ergens een buiging ofzo in zit. Hoop gewoon dat het nu opgelost wordt zonder al teveel kosten voor mij zodat ik hem eventueel zelf ergens anders in kan ruilen over tijdje of dat ik hem na ophalen nog even na laat kijken door kennis die automonteur is, ben vertrouwen in auto best wel kwijt