Iets met kaarsvet. Oeps, foutje. Joe bedankt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-18 19:08

Hij sliep en had de deur op de haak gedaan. Nam zijn telefoon niet op dus ik gooide grint steentjes naar het slaapkamer raam omdat ik naar binnen wilde.

Dat heeft de buurt geweten. :D

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-18 19:08

GDG schreef:
Giolli schreef:
Hij zegt wel altijd een onderzettertje te gebruiken en ik zeg dan altijd dat het onzin is want zo’n ding zit toch al in glas. Zucht. Ik haat het als hij gelijk heeft. :D

Die onderzetter heeft wel zin, maar dan alleen om hitteplekken (van loeihete glazen potjes) te voorkomen. Dat kaarsvet was namelijk gewoon van die onderzetter afgedropen, dus zó gelijk heeft hij nou ook weer niet hoor :P .

*schrijft mee om straks te kunnen zeggen*

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 19:08

Giolli schreef:
lizy29 schreef:
Op je plaats(bank) gaan zitten en onschuldig kijken....werkt voor de hond ook altijd O:)

_O-
Mijn moeder gaf de tip even naar boven te lopen, dus ik deed dat al Videobellend en toen ik boven was zei ze: Ga vlug onder het bed liggen en veel sterkte meid.

Hahaha, kan ook. Ik zou persoonlijk meer voor de sluwe smoezen gaan, zoals dingen verbergen ofz. je wilt niet weten hoe vaak ik dat heb gedaan (en nu nog steeds :D ). Omdat de kans dat hij er op dit moment erachter komt toch klein is als je het verbergt/het niet echt duidelijk zichtbaar is. Daarna kun je hem gewoon op de bank lokken voor een film ofz.

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 19:08

Giolli schreef:
lizy29 schreef:
Op je plaats(bank) gaan zitten en onschuldig kijken....werkt voor de hond ook altijd O:)

_O-
Mijn moeder gaf de tip even naar boven te lopen, dus ik deed dat al Videobellend en toen ik boven was zei ze: Ga vlug onder het bed liggen en veel sterkte meid.

Proest! Hahaha, leuke moeder heb je (ik zie waar je je humor vandaan hebt) :D .

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 19:09

GDG schreef:
Giolli schreef:
Hij zegt wel altijd een onderzettertje te gebruiken en ik zeg dan altijd dat het onzin is want zo’n ding zit toch al in glas. Zucht. Ik haat het als hij gelijk heeft. :D

Die onderzetter heeft wel zin, maar dan alleen om hitteplekken (van loeihete glazen potjes) te voorkomen. Dat kaarsvet was namelijk gewoon van die onderzetter afgedropen, dus zó gelijk heeft hij nou ook weer niet hoor :P .

Een kommetje of bakje had natuurlijk ook gekund, dan wordt het netjes opgevangen. ;)

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 19:10

Carol_Beer schreef:
GDG schreef:

Een kommetje of bakje had natuurlijk ook gekund, dan wordt het netjes opgevangen. ;)

Ja maar dat ziet er niet uit. Het oog wil ook wat :+ .

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-18 19:11

Carol_Beer schreef:
Hahaha, kan ook. Ik zou persoonlijk meer voor de sluwe smoezen gaan, zoals dingen verbergen ofz. je wilt niet weten hoe vaak ik dat heb gedaan (en nu nog steeds :D ). Omdat de kans dat hij er op dit moment erachter komt toch klein is als je het verbergt/het niet echt duidelijk zichtbaar is. Daarna kun je hem gewoon op de bank lokken voor een film ofz.

Klopt. En hoe boos kan hij nou echt worden als er al wat weken over heen zijn gegaan? :=

Misleiden met een film of een latex-pakje is altijd nog optioneel.

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 19:12

Giolli schreef:

Sexen op de keukentafel, met wat kaarsvet erbij?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-18 19:12

GDG schreef:
Giolli schreef:

Wedden dat het dan niet zo erg meer is?
Ik zit alleen nog met die werkweek. No way dat er wat gaat gebeuren als hij zo gestresst is.
Laatst bijgewerkt door Giolli op 05-05-18 19:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 19:12

GDG schreef:
Giolli schreef:

Made. My. Day. :')
Giolli schreef:
Klopt. En hoe boos kan hij nou echt worden als er al wat weken over heen zijn gegaan? :=

Ja idd. En er voorderest niet te veel op focussen. Krab het er nu ff snel af (hoeft niet al te netjes, moet wel snel) en dan een bakje erop ofz met de kaars. Vervolgens als vriendlief binnenkomt m verassen met een film die je alvast heb aangezet, of wat lekkers, komt het zo denk ik wel goed. (mijn strategie, is nog nooit fout gegaan :') )
Laatst bijgewerkt door Carol_Beer op 05-05-18 19:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 19:14

Gewoon bloemvaas met bloemen er op.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 19:17

Als dat koud geworden is, haal je het er zo af. Niks aan de hand.

Carol_Beer

Re: Iets met kaarsvet. Oeps, foutje. Joe bedankt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 20:55

En, hoe is het afgelopen? Heeft mn idee nog gewerkt? Of heb je t op een andere manier gedaan? Ben wel benieuwd :D

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-18 21:04

Afbeelding

Hij is er nog niet achter en ik heb het nog niet verteld. O:) Ik ga maar voor de: “Heh? Wat gek! Nee dat weet ik ook niet hoe dan kan” oplossing...

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 21:06

Tot hij dit topic op een dag leest _O- maar ik ga ook altijd voor die oplossing huh? Nee heb ik nooit gezien raar zeg. :=

Balou_k

Ik denk dat TS nog onder het bed ligt.. :j

Carol_Beer

Giolli schreef:
[ [url=m/0lATcK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij is er nog niet achter en ik heb het nog niet verteld. O:) Ik ga maar voor de: “Heh? Wat gek! Nee dat weet ik ook niet hoe dan kan” oplossing...

Oh haha nice. Als je een schotel met een vaas dr op zet (als verassing en cadeautje natuurlijk, want t tis zo'n lieve knaap :P ) komt ie dr denk ik zeker de komende tijd niet achter.

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 21:09

Lauriannnn schreef:
Tot hij dit topic op een dag leest _O- maar ik ga ook altijd voor die oplossing huh? Nee heb ik nooit gezien raar zeg. :=

Dat dus. Probeer t wel altijd te verbergen, en af te leiden, lukt vaak wel (bv. ik had net (heeeeel toevallig) een lekkere kop koffie gemaakt en netflix op, ff chillen dan maar?), terwijl de echte reden natuurlijk daar niks mee te maken heeft :P

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-18 21:10

Iemand nog interesse in dit afzichtelijke plaatje aan de muur? -O-
Afbeelding

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 21:10

Ik niet!

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 21:12

Carol_Beer schreef:
Lauriannnn schreef:

Dat dus. Probeer t wel altijd te verbergen, en af te leiden, lukt vaak wel (bv. ik had net (heeeeel toevallig) een lekkere kop koffie gemaakt en netflix op, ff chillen dan maar?), terwijl de echte reden natuurlijk daar niks mee te maken heeft :P

Thuis een keer een vaas ding gesloopt maar in 2 stukken en kon het heel mooi op elkaar zetten. Ze zijn er na een jaar achter gekomen met het verplaatsen van het kastje. Konden ze ook niet meer boos worden _O-

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 21:12

Hahahha gewoon schouders ophalen en zeggen dat je van niks weet, werkt dat niet ga voor de verleidingstechniek! Zelfs al is hij nog zo moe/gestresst dat werkt vast!

o0eefje0oJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 21:28

Heeeerlijk topic!!! Ik had dit met de auto tegen een lantaarnpaal amgezeten en bumper beschadigd ( best flink) ging voor de ik weet van niets opossing rijd hij er een wewk of 3 later toch zelf met zijn werk bus tegen aan ( tegen de trekhaak) maar hij ziet de schaden en denkt nu zelf schuldig te zijn.... dus beste oplossing die je nu gekozen hebt

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 21:37

Giolli schreef:
Iemand nog interesse in dit afzichtelijke plaatje aan de muur? -O-
[ [url=m/F3wnUl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kaarsvet morsen en het niet weghalen _O- En je dan van de domme houden hoe die vlek daar nou komt :)) Dan kan de vlek op de tafel ook nagenoeg niet meer opvallen, want dan is dat het mysterie van de dag :))

Nienkje_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 21:44

Een waarlijk briljant topic!! _O-
Het had mij kunnen overkomen. Idd, een spuuglelijk wand dinges decoratie.
Misschien ook eens de fik in kunnen steken?
Hou vol!!!