Dat heeft de buurt geweten.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
GDG schreef:Giolli schreef:Hij zegt wel altijd een onderzettertje te gebruiken en ik zeg dan altijd dat het onzin is want zo’n ding zit toch al in glas. Zucht. Ik haat het als hij gelijk heeft.
Die onderzetter heeft wel zin, maar dan alleen om hitteplekken (van loeihete glazen potjes) te voorkomen. Dat kaarsvet was namelijk gewoon van die onderzetter afgedropen, dus zó gelijk heeft hij nou ook weer niet hoor.
Giolli schreef:lizy29 schreef:Op je plaats(bank) gaan zitten en onschuldig kijken....werkt voor de hond ook altijd![]()
Mijn moeder gaf de tip even naar boven te lopen, dus ik deed dat al Videobellend en toen ik boven was zei ze: Ga vlug onder het bed liggen en veel sterkte meid.
). Omdat de kans dat hij er op dit moment erachter komt toch klein is als je het verbergt/het niet echt duidelijk zichtbaar is. Daarna kun je hem gewoon op de bank lokken voor een film ofz. Giolli schreef:lizy29 schreef:Op je plaats(bank) gaan zitten en onschuldig kijken....werkt voor de hond ook altijd![]()
Mijn moeder gaf de tip even naar boven te lopen, dus ik deed dat al Videobellend en toen ik boven was zei ze: Ga vlug onder het bed liggen en veel sterkte meid.
. GDG schreef:Giolli schreef:Hij zegt wel altijd een onderzettertje te gebruiken en ik zeg dan altijd dat het onzin is want zo’n ding zit toch al in glas. Zucht. Ik haat het als hij gelijk heeft.
Die onderzetter heeft wel zin, maar dan alleen om hitteplekken (van loeihete glazen potjes) te voorkomen. Dat kaarsvet was namelijk gewoon van die onderzetter afgedropen, dus zó gelijk heeft hij nou ook weer niet hoor.
Carol_Beer schreef:GDG schreef:Die onderzetter heeft wel zin, maar dan alleen om hitteplekken (van loeihete glazen potjes) te voorkomen. Dat kaarsvet was namelijk gewoon van die onderzetter afgedropen, dus zó gelijk heeft hij nou ook weer niet hoor.
Een kommetje of bakje had natuurlijk ook gekund, dan wordt het netjes opgevangen.
. Carol_Beer schreef:Hahaha, kan ook. Ik zou persoonlijk meer voor de sluwe smoezen gaan, zoals dingen verbergen ofz. je wilt niet weten hoe vaak ik dat heb gedaan (en nu nog steeds). Omdat de kans dat hij er op dit moment erachter komt toch klein is als je het verbergt/het niet echt duidelijk zichtbaar is. Daarna kun je hem gewoon op de bank lokken voor een film ofz.
GDG schreef:Giolli schreef:Misleiden met een film of een latex-pakje is altijd nog optioneel.
Sexen op de keukentafel, met wat kaarsvet erbij?
GDG schreef:Giolli schreef:Misleiden met een film of een latex-pakje is altijd nog optioneel.
Sexen op de keukentafel, met wat kaarsvet erbij?

Giolli schreef:Klopt. En hoe boos kan hij nou echt worden als er al wat weken over heen zijn gegaan?![]()
Misleiden met een film of een latex-pakje is altijd nog optioneel.
)
maar ik ga ook altijd voor die oplossing huh? Nee heb ik nooit gezien raar zeg.
Giolli schreef:[ [url=m/0lATcK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij is er nog niet achter en ik heb het nog niet verteld.Ik ga maar voor de: “Heh? Wat gek! Nee dat weet ik ook niet hoe dan kan” oplossing...
) komt ie dr denk ik zeker de komende tijd niet achter. Lauriannnn schreef:Tot hij dit topic op een dag leestmaar ik ga ook altijd voor die oplossing huh? Nee heb ik nooit gezien raar zeg.
Carol_Beer schreef:Lauriannnn schreef:Tot hij dit topic op een dag leestmaar ik ga ook altijd voor die oplossing huh? Nee heb ik nooit gezien raar zeg.
Dat dus. Probeer t wel altijd te verbergen, en af te leiden, lukt vaak wel (bv. ik had net (heeeeel toevallig) een lekkere kop koffie gemaakt en netflix op, ff chillen dan maar?), terwijl de echte reden natuurlijk daar niks mee te maken heeft
Giolli schreef:Iemand nog interesse in dit afzichtelijke plaatje aan de muur?![]()
[ [url=m/F3wnUl.jpg]Afbeelding[/url] ]
En je dan van de domme houden hoe die vlek daar nou komt
Dan kan de vlek op de tafel ook nagenoeg niet meer opvallen, want dan is dat het mysterie van de dag