Moest je tekenen voor het pakket? Want dat had ik dan nooooit gedaan..
Wat een bende

Hopelijk wordt het goed opgelost.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Supervixen schreef:Op de site staat inderdaad dat ik het terug kan sturen en dan mijn geld terug krijg. Er staat ook dat ze spullen die beschadigd zijn vervangen. En dat ze op werkdagen binnen 24 uur reageren op mail.
Ik wacht eerst maar eens even af op antwoord. Pakket staat nu in mijn gang te stinken. Heb niet eens een doos die groot genoeg is om alles terug te sturen..
Supervixen schreef:Ik heb net een mail terug gekregen van iemand van de klantenservice. Diegene die mailde had dit ook nog nooit zo gezien en gaat ervoor zorgen dat ze omgeruild worden. Ik moest aangeven hoeveel stoelen er aangetast zijn. Ik heb gezegd dat ik het ivm mijn gezondheid niet verder wil uitpakken, maar dat ik wel aanneem dat alles is beschadigd door vocht.
Dat moet de 'inpakker' toch ook gezien hebben lijkt mij, met het verzendklaar maken van het pakket? Blegh 
. Hoop maar dat ze vroeg op de dag komen.
oomens schreef:Iris82 schreef:Het idee alleen al dat iemand dacht dat 't wel een goed idee was om dit gewoon te verzenden.
Komt meestal gewoon neer op iemand helemaal onderaan die (denkt dat hij) niet bevoegd is om zomaar te besluiten een product af te keuren.