Als ik jullie prijs vergelijke met dat bij ons in België, hier betaal je voor zo een huis al gemakkelijk 270.000euro.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
pinkie87 schreef:ah dat is fijnjah ken ze wel beide oud collega's van mij geweest
![]()
zelf jaren in ap gewoonte nu in schagerbrug.
Misschien interesseren andere mensen me niet genoeg. Ben redelijk op mezelf, haha.rocymax schreef:Ik vind de keuken ook mooi licht. Gaaf project hoor en een lekker groene buurt.
off topic, kom ook uit de kop van Noord Holland
Fiorini schreef:Veel succes met de verbouwingen, lijkt me een leuk projectje.
Als ik jullie prijs vergelijke met dat bij ons in België, hier betaal je voor zo een huis al gemakkelijk 270.000euro.

Lekker klimmen en klauteren.

kelliiee1993 schreef:Schop het topic even een heel eind de lucht in.
Maar wat gaaf!
Mijn vriend en ik hebben dit huis ook nog zien staan, maar toch besloten om voor een huis te gaan wat meer 'af' is.

Kippen wat minder want nu mogen ze niet meer los in de tuin.

)

Dus op hoop van zegen het erop gesmeerd, en het staat eigenlijk best prima.

pillow schreef:En dat noem jij een bouwval? Jemig dan woon ik helemaal in een krot of onverklaarbaar bewoonde woning

Volgens mijn vriend was de nieuwe keuken wel in 2 weekeindes geplaatst, maar ik was al wel wat sceptisch en momenteel zijn we er nog gestaag mee bezig. Gelukkig begint het nu wel echt op te schieten!

eva1969 schreef:Prachtige keuken zo! De tegelcombi van wat warmer gemixt met grijs vind ik ook heel geslaagd.
Maar er zat aardig wat kleurverschil dus hebben we het gewoon 'random' getegeld. Bleken we uiteindijk echt bruinige dozen en grijze dozen te hebben en hadden we voor de laatste muur nog 5 bruine tegels en 5 dozen grijs over.
huricane schreef:Mooie keuken! Waar kwam die deur in de keuken nou op uit?

Dat is wat fraaier. De deur zt op de plaats waar nu het gasfornuis tegenaan staat.