Carol_Beer schreef:lovelyfiefy schreef:Ik speel geen games .
Ik heb Apple eigenlijk omdat ik het voor me fotografie heel erg fijn vind werken.
Ik heb net ook al even gevraagd in de winkel naar laptops met zelfde aantal inch scherm. Maar daar is er 1 van (wat ik in de winkel begreep)
Dus daarin heb ik dan niet veel keuze.
De rest is allemaal kleiner & voor me fotografie vind ik een iets groter scherm wel erg prettig
Games bedoelde ik meer als voorbeeld. Persoonlijk is voor dat soort werk een pc veel handiger (imacs hebben een nog groter scherm dan een macbook) Maar voor het zelfde geld van een imac of een macBook kun je ook zelf een pc in elkaar zetten met nog veel betere specs, waardoor het ook allemaal sneller opstart en minder hapert etc.
Haha Oke ja zo ver gaat me verstand niet over computers..
Maar ik wil wel graag een laptop omdat ik hem soms ook mee moet kunnen nemen.
) Maar voor het zelfde geld van een imac of een macBook kun je ook zelf een pc in elkaar zetten met nog veel betere specs, waardoor het ook allemaal sneller opstart en minder hapert etc.
maar goed ga er nu vanuit dat ik er weer een aantal jaren tegenaan kan.
). Dat lijkt opzich wel fijn, totdat je gaat bekijken wat de meerwaarde er nou van is, en het rendement. Dan heb ik het niet over 2ehands Apple, maar over een imac van een paarduizend euro. ik bedoel; mijn Dell studio werkt echt even snel (of nog sneller), dan een MacBook pro, terwijl dat ding wel 7 jaar oud is (het model dan). Moeten we dan de pc de schuld geven of de mensen die er mee werken? Als mijn huisgenoot met d'r handen ff een minuutje achter welke pc dan ook zit, is dat ding ook binnen no-time vol met allerlei spyware, bsod's en noem maar op. Das dan ook de reden dat ik ipads heb, kan ze daar wel lekker dingen op downloaden, exe bestanden kunnen toch niet openen op de ipad
.
), en kunnen repareren. Nu moet ik er wel bij zeggen dat het meer een smijtprojectiel was dan een iPhone, maar goed, daar ben ik niet de oorzaak van.