Wij zijn beide lang ( 1.88 en 1.96 ) en hebben hoekbank Lecce van Trendhopper. Diepe zit. Hoge rugleuning. En heerlijk brede chais longe waar je samen op past!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Een grote boekbank met aan de andere kant een sjeselong (schrijf ik dat goed?) voor €1100,-.
de prijs tja das jammer maar over het algemeen zijn de vrij goed als er wat mis gaat
Dus houd dat in je achterhoofd. Zelf zijn wij dus ook opzoek naar een nieuwe, maar voor ons geen Ikea meer.
. Maar we zijn geslaagd met een budget van onder de 1000 euro. Hebben de bank nu al een half jaartje en er zijn nog geen zit plekken en verkleuringen ontstaan.
ook beide enorm verschillend maa lengte. Ik ben zelf uiteindelijk toch geslaagd bij Haco en nog voor mijn budget van 1000 euro
Selina schreef:Wij hebben de Ikea Kivik in antraciet en die is na een jaar gigantisch verkleurd. Heb nu een mooie bruine bankDus houd dat in je achterhoofd. Zelf zijn wij dus ook opzoek naar een nieuwe, maar voor ons geen Ikea meer.
Kinke schreef:Selina schreef:Wij hebben de Ikea Kivik in antraciet en die is na een jaar gigantisch verkleurd. Heb nu een mooie bruine bankDus houd dat in je achterhoofd. Zelf zijn wij dus ook opzoek naar een nieuwe, maar voor ons geen Ikea meer.
Wat raar zeg. Hier helemaal niks verkleurd. Ben je er wel mee teruggegaan?
Maureen_M schreef:Duur hoeft niet altijd te betekenen dat het goed isik weet niet of jullie bekend zijn met de zaak ‘seats en sofa’. Echt een rotzaak. Hele agressieve manier van verkopen en banken staan makkelijk geprijst voor 1500+. Verkoper zei ‘als jullie vandaag beslissen mag die voor 700 euro weg.’ Kreeg er maar een apart gevoel bij en de bank voelde nogal cheap aan.
Hopen dat het vanmiddag rustig is op t werk zodat mn vriend eerder naar huis kan en we weer een ronde woonboulevard mee kunnen pakken

haha