Rare (nachtelijke) geluiden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Xyris

Re: Rare (nachtelijke) geluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-18 20:52

Das toch kort voor het in- of explodeert? Of heeft dat dan al plaatsgevonden?
Spoiler:
Kwestietje klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt denk ik

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 20:54

Weet ik veul? Jij bent degene die er wakker van ligt, ik niet :Y)

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-18 20:57

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 07:46

Twee jaar geleden is er hier in de buurt een heel gedoe geweest over mysterieuze geluiden, lokale tv is zelfs komen filmen :+
https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/886 ... st-Souburg
Dit klinkt btw niet als een brullende leeuw :')
Het ging om een cv ketel van 1 straat achter mij, van wie precies, daar is men nooit achter gekomen :+

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 08:17

Wasmachine van de buren?

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 08:24

Is hier ook voorgekomen, aleen hoorden uitsluitend mijn oma, die destijds al tegen dementie aanzat, en een buurtgenoot van een eindje verderop het geluid. De buurman was bipolair, dus eigenlijk heeft niemand hun waarnemingen serieus genomen...

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 08:28

Jaren geleden heb ik ook eens nachten wakker geleden omdat ik dacht dat ik de hele tijd een brommer hoorde rijden die maar niet verder weg ging. Dat bleek achteraf de afzuiginstallatie in huis te zijn. Dus die stekker zou ik er ook even uittrekken.

Cactusknuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 08:40

Ik heb ook echt bang wakker gelegen van het geluid van een marter (zoek maar eens op dat is in de nacht best eng) ook zitten er uilen bij ons op het dak en voor mijn raam zitten af en toe wilde katten die ook spinnen dat doen ze waarschijnlijk onder de regenpijp zodat je het heel goed kan horen dat was ook een raar geluid dus ook naar beneden gegaan en gekeken zag ik een kat wegrennen. Het is hier een grote beestenboel wat betreft wilde beesten dus ik ben aan alles gewent weet je zeker dat het geen dier is?

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 08:53

Ik zou inderdaad ook beginnen bij de cv ketel. Die maakt hier net zo’n geluid als hij rondpompt (en dat doet ie soms ook als hij niet verwarmt). Kortom, stekker eruit en kijken of het weg is :)

jibberjabber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 10:04

(H)oor is een raar iets. Hoe ouder je wordt hoe meer er verandert aan je gehoor (en vaak niet ten goede). Ook je psyche heeft er mee te maken. Als je 1 keer het gehoorde geluid in je hoofd hebt kun je er vaak niet meer niet naar luisteren. Mijn laptop maakt ook een geluid en als het heel stil is buiten hoor ik ''m tot irriterend toe. De foto hierboven lijkt mij dat dat je expansievat van de CV is en van dat gedeelte van de CV verwacht ik niet het geluid. Het geluid lijkt mij van een mechanisch iets te komen en zoals sommige posters al meldden; dat kan best van heel ver vandaan komen.