Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En uiteraard is de actieradius ook veel minder.
tamary schreef:Fiets er ook mee zonder dat accu aan staat, mocht je inschattingsfout maken en accu onderweg leegrijden, dan wil je wel nog thuis kunnen komen. Er is nogal wat verschil in hoe zwaar deze fietsen trappen zonder werkende hulpmotor.
tomklover schreef:Ik heb een Gazelle miss Grace en ben er erg tevreden over! Heb er een grotere accu bij gekocht. Binnenkort ga ik er wel een verende zadelpen in laten zetten omdat ik toch wel iets vering miss met hobbels.
De fiets heeft ook een handig knopje voor als je met de fiets aan de hand loopt. Als je die indrukt gaat de ondersteuning aan en is het minder zwaar met de fiets te lopen.
Morrie schreef:Ik vind het een loeizware fiets en kan moeilijk opstappen, ga op zoek naar een soort elektrische vouwfiets met lage instap (heb een versleten knie)

Shirley schreef:Morrie schreef:Ik vind het een loeizware fiets en kan moeilijk opstappen, ga op zoek naar een soort elektrische vouwfiets met lage instap (heb een versleten knie)
Dan kan ik je de Silent Force aanbevelen, Morrie
Een lichte maar toch stevige en stoere vouwfiets.
Ik heb hem sinds een week of zes, heerlijk ding, zelfs zonder ondersteuning!
Heb ook verschillende "grote" fietsen uitgeprobeerd, maar ben toch hierop uitgekomen en ben er heel blij mee.
12rebel schreef:@YellowGray Mag ik vragen wat jij betaald hebt voor de Stella Livorno.
Ik ben een paar weken geleden geweest voor een proefrit, maar kreeg dezelfde prijs als toen in de brochure stond (weken daarvoor al thuisgekregen) en tijdens de actieweek zou er 640,00 euro korting zijn. Ik kwam welgezegd op 20,00 euro korting uit en kon mijn fiets ook niet inruilen, wel dat volgens de reclame wel zou kunnen. Dus twijfel nu heel erg.
Maar de fiets fietste wel heel lekker.