Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

kan je soms even checken of het beeld nog goed is/alles in beeld is wat je in beeld wilt hebben
1234 schreef:Lijkt mij niet echt praktisch om enkel met mobiel te moeten bedienen. Als je een activiteit doet kan je niet met je mobiel in je hand zitten haha. Zeker met dingen zoals kajakken/mountainbiken enzo.
BIj de Sony X3000 vind ik het ideaal met het horloge-schermpjekan je soms even checken of het beeld nog goed is/alles in beeld is wat je in beeld wilt hebben

Cinderella schreef:1234 schreef:Lijkt mij niet echt praktisch om enkel met mobiel te moeten bedienen. Als je een activiteit doet kan je niet met je mobiel in je hand zitten haha. Zeker met dingen zoals kajakken/mountainbiken enzo.
BIj de Sony X3000 vind ik het ideaal met het horloge-schermpjekan je soms even checken of het beeld nog goed is/alles in beeld is wat je in beeld wilt hebben
Hoe bevestig je deze action cam als je bijvoorbeeld gaat duiken of fietsen?
Ik ben ook op zoek naar een goede action cam, maar deze oogt zo groot. Onze huidige action cam heeft een gro pro formaat en kunnen we daarom heel makkelijk aan een borstharnas vastmaken bijvoorbeeld. Kan dat met deze ook?

Danseresje schreef:1234 schreef:Dat je dat ziet vanaf die foto's! Haha maar ja klopt! Leuke haflinger.
vaak genoeg op Adje gereden (en filmpjes gemaakt), dus herken het beeld uit duizenden!
Helaas is het over anderhalve maand voorbij
1234 schreef:Lijkt mij niet echt praktisch om enkel met mobiel te moeten bedienen. Als je een activiteit doet kan je niet met je mobiel in je hand zitten haha. Zeker met dingen zoals kajakken/mountainbiken enzo.

Lijkt me wel praktisch, camera zit dan niet in de weg aan de voorkant.
Wauw wat een beelden maakt dat ding! (weersomstandigheden waren ook perfect voor video etc.) En heel makkelijk in gebruik! Ook het switchen tussen film en foto gaat heel snel. Voor wie beelden wil zien:
Veel mensen stonden echt te kijken wat voor camera dat nou was, wanneer ik bijv. dat ding op mn borstharnas had of gewoon in de hand.
Zit enorm veel elastiek in, waardoor het op de schouder steeds verschuift. (naar voren en achteren kantelen tijdens het bewegen enzo)